تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1846521441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«اژدها وارد می شود» نشان دهندۀ قدرت رسانۀ فیلم است


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: «اژدها وارد می شود» نشان دهندۀ قدرت رسانۀ "فیلم" و به طور کلی ترْ امر "روایت گری" در روشن کردن نقاط تاریک و حفره های یک معمای تاریخی است
دیگر باید پذیرفت که وقتی قرار است برای اولین بار به تماشای فیلم تازه ای از مانی حقیقی برویم، باید خود را برای هرگونه غافل گیری آماده کنیم. شاید از بین تمامی موتیف های مشترکی که می شود در سینمایش پیدا کرد، مهم ترین شان بازی با باورهای پیشینیِ مخاطب و ازجمله انتظارهایی باشد که از خودش وجود دارد. واقعاً کم تر کسی فکرش را می کرد پس از کابوس گونۀ دیوانه وار و فلسفیِ «پذیرایی ساده» (1390) با یک مستند داستانی معماگونه و در عین حال فاصله گذارانۀ تاریخی طرف شویم.
البته این بار هم کابوس دست از سرمان برنمی دارد، و حتی سایۀ هول ناک تری دارد. چراکه اگر در «پذیرایی ساده» شاهد موقعیتی بودیم که توسط شخصیت ها چیده شده بود و موتورخانۀ معنایی فیلم در زیرمتن ها و تعابیر و تأویل های فلسفی نهفته بود، این بار با یک داستان عجیبِ واقعی سر و کار داریم که در ابتدا، به عنوان دغدغۀ شخصیِ فیلم ساز جلوه می کند. اما هرچه فیلم جلوتر می رود، کم کم این کابوس هم چون بختکی بر سر مخاطب سایه می اندازد. گسترش این بختک، بیش از هر چیز مدیون الگوی بصری و نحوۀ تصویرپردازی منحصربه فرد فیلم است که توانسته به به ترین و در عین ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن