تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی: باز هم مقصر شکست من بودم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قلعه نویی: باز هم مقصر شکست من بودم




سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شکست مقابل پدیده را هم بر گردن می‌گیرم و مقصر باخت من هستم.





خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تراکتورسازی مقابل پدیده اظهار داشت: همانند شکست‌های گذشته این باخت را هم به گردن می‌گیرم مقصر من بودم هر چند که در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و چندین فرصت گلزنی را از دست دادیم.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی تبریز افزود: شرایط جوی این بازی مناسب نبود و دیدید که تنها شانس در این بازی مؤثر بود که شانس هم با پدیده بیشتر یار بود. از دو موقعیتی که به دست آوردند به خوبی استفاده کردند و دو گل به ثمر رساندند . ما هم باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم تا زمانی که نتیجه نگیریم فحاشی‌ها ادامه دارد. شما می‌بینید که بهترین مربیان هم وقتی نتیجه نمی‌گیرند اعتراضشان آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند اما تیم حریف هم کناره‌ها را بسته بود و از وسط هم ما نتوانستیم حرکت کنیم در این بازی شریفیان هنوز آماده نشده و حاتمی هم مصدوم بود،‌ مشکل سرزنی داریم که امیدوارم این مسئله حل بشود.

قلعه‌نویی افزود: هواداران باید یکدل و صمیمی باشند تا تیم نتیجه بگیرد ما در تبریز میهمان هستیم و روزی خواهیم رفت اما این تراکتور است که باید موفق باشد شما ببینید من یک نیم‌فصل در تراکتورسازی حاضر شدم و سهمیه آسیایی کسب کردم اما فحاشی‌های امروز به چه دلیل است؟! به این دلیل که تیم نتیجه نگرفته اگر نتیجه بگیرد همه چیز درست می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا اعتقاد ندارد به بن‌بست خورده، گفت: این موضوع با مدیریت باشگاه است و من هم به تصمیم آنها احترام می‌گذارم.







تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن