تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باور کنیم که توان مقابله، تعامل، مبارزه و مذاکره را توأمان داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: وزیر امور خارجه: باور کنیم که توان مقابله، تعامل، مبارزه و مذاکره را توأمان داریم ایلنا: وزیر امور خارجه تاکید کرد: باید بپذیریم و باور کنیم که ما توان داریم، هم توان مقاومت، هم توان تعامل، هم توان مبارزه و هم توان مذاکره و این توان به برکت انقلاب اسلامی و پیام اصیل گفتمان انقلاب اسلامی بدست آمده است.
باور کنیم که توان مقابله، تعامل، مبارزه و مذاکره را توأمان داریم

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در مراسم قدردانی از مرندی رئیس پیشین دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با بیان اینکه همه عزت، سربلندی و قدرت ملی ما از تفکر و فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی که برگرفته از تفکر امام خمینی (ره) یعنی فرهنگ استقلال و خود باوری است، گفت: همه باید باور کنیم به عنوان یک قدرت و مردم با فرهنگ، باسابقه و با تاریخ می‌توانیم در صحنه بین المللی حضور پیدا و نقش ایفا کنیم. وی با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی (ره) که، آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند، اظهار داشت: مبنای حرف امام (ره) این است که بفهمیم که آمریکا دیگر قدر قدرت نیست.توهم نداشته باشیم که اگر آمریکا چیزی را پذیرفت، حتما به ضرر ماست زیرا در این صورت پذیرفته‌ایم که آمریکا هنوز ابرقدرت است درحالی که این طور نیست.
وزیر امور خارجه افزود: باید بپذیریم و باور کنیم که ما توان داریم، هم توان مقاومت، هم توان تعامل، هم توان مبارزه و هم توان مذاکره و این توان به برکت انقلاب اسلامی و پیام اصیل گفتمان انقلاب اسلامی بدست آمده است.
ظریف دانشکده مطالعات جهان را از مراکز مهم تاثیرگذار در دریافت فهم درستی از جهان و ارائه چهره مناسب از کشور در جهان دانست و ابراز امیدواری کرد این مرکز علمی در شکستن موج ایران هراسی موفق باشد.
وی گفت: البته دشمنان هیچگاه از ایران هراسی و دشمنی دست بر نمی‌دارند.


۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۲:۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن