تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره ورزش همگانی ویژه بانوان در قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین:
جشنواره ورزش همگانی ویژه بانوان در قزوین برگزار شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3043997 - یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
استانها > قزوین

قزوین- هشتمین جشنواره ورزش های همگانی همزمان با دهه مبارک فجر در راستای تحکیم بنیان خانواده در قزوین برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره ورزش همگانی ویژه بانوان صبح یکشنبه با حضور بیش از ۳ هزار بانو و جمعی از مسئولان استان در رده های مختلف سنی در سالن شهید بابایی استان برگزار شد مریم نخستین نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشتمین جشنواره ورزش های همگانی همزمان با دهه مبارک فجر در راستای تحکیم بنیان خانواده در ۷ رشته ورزشی برگزار شد. وی تصریح کرد: در هر فصل این جشنواره با هدف معرفی کمیته های ۲۷ گانه هیئت ورزش های همگانی و بر اساس تقویم ورزشی هیئت برنامه های مفرح و شاد ویژه خانواده ها برپا می شود. نخستین خاطرنشان کرد: این جشنواره سه هدف را دنبال می کنیم که شامل معرفی کمیته های هیئت ورزش های همگانی برای بانوان در رده های مختلف سنی در استان است. وی ادامه داد: ایجاد جاذبه ورزشی و آشنایی با حرکات صحیح ورزشی برای بانوان از جمله اهدافی است که هیئت ورزش های همگانی آن را دنبال می کند. نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین یادآور شد: هنوز بسیاری از آقایان و بانوان هنوز بر این باورند که هیئت ورزش های همگانی تنها به پیاده روی ختم می شود که با برگزاری یک چنین جشنواره هایی به دنبال آشنایی بیشتر همشهریان هستیم.

نخستین گفت: در این همایش بیش از ۳ هزار ورزشکار نونهال تا بزرگسال در رشته های طنابزنی، پیلاتس، برای تونیک، آمادگی جسمانی، ایروبیک، ورزش های کودکان و روزانه به فعالیت های ورزشی همراه با شادی پرداختند. در جشنواره ورزش همگانی ویژه بانوان از فوتبال حبابی بانوان رونمایی شد همچنین از حاضرین و برگزار کنندگان جشنواره تقدیر شد. حضور مسئولین ارشد استان، دست اندرکاران ورزش و نمایندگان فدراسیون ورزش های همگانی کشور در این مراسم از نکات مثبت این همایش بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن