تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816686320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رستمی: طلای المپیک را در خودم می بینم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رستمی: طلای المپیک را در خودم می بینم
رستمی: طلای المپیک را در خودم می بینم وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران گفت کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۱۶ ریو اصلی ترین هدف وی است چرا که چنین موفقیتی را در خود می بیند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، کیانوش رستمی که در دو جام جهانی ۲۰۱۱ پاریس و ۲۰۱۴ آلماتی به مدال طلا رسیده بود در مسابقات هیوستون آمریکا در حالی که وزنه ۲۱۸ کیلوگرم را در دو ضرب بالای سر برده بود، به ناگهان وزنه از پشت سرش افتاد تا از کسب سومین مدال طلای پی در پی بازبماند. وی با ۳۸۷ کیلوگرم مجموع به مدال نقره دست پیدا کرد. 
 
با این اوصاف دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن می گوید برای کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۱۶ ریو نهایت تلاش خود را می کند. 
 
رستمی در خصوص وضعیت حال حاضر خود اظهار کرد: تمریناتم را نزدیک به یک ماه است که آغاز کرده ام و به صورت جدی این رویه را ادامه می دهم تا برای رقابتهای المپیک آماده شوم. 
 
وی در خصوص تمرینات شخصی خود اظهار کرد: من بهتر از هر کسی بدنم را می شناسم و سال هاست که در کنار تمرینات تیمی، تمرینات شخصی خودم را هم پیگیری می کنم. فکر نمی کنم این موضوع مشکلی ایجاد کند. من در این سال ها تجارب بسیاری کسب کرده ام. قرار نیست که از گذشته درس نگیرم و همینطور خام باقی بمانم.
 
رستمی با یادآوری خاطره رقابتهای جهانی هیوستون گفت: فکر می کنم قسمت نبود که در آن رقابتها طلا بگیرم. اگر صحنه را ببینید متوجه می شوید که من وزنه را از پشت انداختم. اگر وزنه از جلو می افتاد یک چیزی. 
 
وی با انتقاد از وضعیت داوری در رقابتهای جهانی اظهار کرد: قضاوت داوران یکی از دلایلی بود که نتوانم مدال طلا کسب کنم. ببینید وزنه ۲۱۵ دوضرب آرتم اوکولوف خطا بود اما داوران خطا نگرفتند در حالی که در مورد وزنه ۲۱۹ من گفتند که آرنجم به زانوهایم برخورد کرده در حالیکه در فیلم هایی که بر روی فیسبوک قرار گفرفته مشخص شده که اینطوری نبوده است.
 
رستمی با بیان اینکه مدال نقره و برنز رضایتش را جلب نمی کند، ادامه داد: می خواهم نتیجه بهتری نسبت به هیوستون بگیرم. کسب مدال نقره و برنز راضی ام نمی کند. این موفقیت را در خودم می بینم. برای همین تمام تلاشم را می کنم تا برای کشور افتخارآفرینی کنم. 
 
وزنه بردار المپیکی ایران با اشاره به رقابتهای جهانی هیوستون گفت: از آن رقابتها به اندازه ۱۴ - ۱۵ سال تجربه کسب کردم. حضور در آن رقابتها باعث شد که بتوانم راحت تر روی تخته حضور پیدا کنم. پشت صحنه مسابقات و حالت های گرم کردن و مهار خوب وزنه، دستاوردهای من از آن مسابقات بود. 
 
رستمی با بیان اینکه اشتباهات خود را برطرف کرده، ادامه داد: من مشکلاتی را داشتم که در حال حاضر به شکر خدا آنها را برطرف کرده ام. مثلا حرکت قیچی من دچار اشکال بود که در حال حاضر این مشکل رفع شده است. 
 
وی در خصوص وضعیت بهداد سلیمی گفت: من، خانواده ام و همه وزنه برداری دست به دعا هستیم که بهداد هرچه سریع تر سلامتی خود را بازیابد و به میدان بازگردد. البته کار سختی پیش رو دارد چون عمل زانو را پشت سر گداشته با این حال دوست داریم هر چه سریع تر بهبود پیدا کند تا نتایج خوبی کسب کند.
 
رستمی در پایان گفت: فدراسیون وزنه برداری حمایت خوبی از من به عمل می آورد امیدوارم که مجموعه ورزش کشور هم حمایت کند دتا وزنه برداری بتواند در المپیک ریو افتخارآفرین باشد. 
 


منبع: مهر


94/11/18 - 09:52 - 2016-2-7 09:52:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن