تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزدهای مجلس خبرگان رهبری بصورت یکسان از صداوسیما تبلیغ می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان: نامزدهای مجلس خبرگان رهبری بصورت یکسان از صداوسیما تبلیغ می کنند مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: هریک از نامزدهایی که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید شده و وزارت کشور اعلام نماید، بطور مساوی از می توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز کردستان استفاده کنند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن ساعت 10:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا کردستان،مراد جعفری مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان از برگزاری جلسه کمیسیون بازرسی و تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و گفت: در اجرای مواد 19 تا 22 قانون انتخابات، برنامه های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات خبرگان باید قبل از پخش، ضبط شود و مورد تایید کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری استان قرار گیرد. مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان در ادامه افزود: این کمیسیون به منظور برخورداری یکسان نامزدهای خبرگان از امکانات دولتی و بازرسی از نحوه تبلیغات نامزدها تشکیل شده است. جعفری گفت: هر یک از نامزدهایی که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید شده  و وزارت کشور اعلام نماید، بطور مساوی از می توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز کردستان استفاده کنند. وی در ادامه افزود: پس از انتشار رسمی اسامی نامزدها، فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی آنان 15 روز قبل از روز اخذ رأی شروع می شود و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت. جعفری خاطر نشان کرد: هرگونه سوء استفاده تبلیغاتی یا تخلف از مقررات قانونی در کمیسیون بازرسی تبلیغات استان مورد بررسی قرار می گیرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن