تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف محموله داعش در گمرک ایران!


واضح آرشیو وب فارسی:ایانا: مدیرکل ترانزیت گمرک ایران گفت: چندی پیش محموله گیوتین دستی متعلق به پادگان داعش در یکی از گمرک های ایران توسط کارکنان گمرک کشف و ضبط شد.
به گزارش صدای اقتصاد، دشت بانی مدیرکل ترانزیت گمرک ایران با بیان اینکه این همایش ها باید منجر به بازنگری و اصلاح قوانین شود گفت: قوانین نباید به صورت یکطرفه و تنها از جانب بخش دولتی تنظیم و تهیه شود بلکه باید مشکلات و نظرات بخش خصوصی هم در آن دیده شود.
وی ادامه داد: به طور قطع حمل و نقل یک بخش و رکن اساسی در ترانزیت است و نقش بسیار پررنگی درجلوگیری از ترانزیت مواد مخدر دارند.
دشت بانی با اشاره به ترانزیت مواد پیش ساز مخدر که اخیرا در گمرک ایران کشف شد گفت: چندی پیش محموله مواد پیش ساز مخدر در گمرک کشف شد که نماینده آن شرکت حمل و نقلی در حال حاضر متواری است و دو کارمند گمرک هم دستگیر شده اند.
مدیرکل ترانزیت گمرک ایران با تاکید بر اینکه "شرکت های حمل و نقلی برای استخدام افراد باید وثیقه های قابل توجهی را درخواست کنند"، گفت: باید نظارت بسیار دقیقی بر روی عملکرد کارکنان شرکت های حمل و نقلی داشته باشیم و این شرکت ها می توانند این موضوع را مانیتورینگ کنند.
وی همچنین با انتقاد بر پروسه طولانی رصدکالا در مبادی گمرکی گفت: معتقدم اگر نظر به عدم ترانزیت یک کالایی از مبادی کشورمان داریم باید ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه خبری کشاورزی ایران ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایانا]
[مشاهده در: www.iana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن