تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820870480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر خبر داد فعالیت 8 دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس جاده‌‌ای و شهری دیر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر خبر داد
فعالیت 8 دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس جاده‌‌ای و شهری دیر
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از امکانات مطلوبی در بخش اورژانس برخوردار است و هم‌اکنون هشت دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس جاده‌ای و شهری خدمات‌رسانی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: فعالیت 8 دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس جاده‌‌ای و شهری دیر



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عادل مقدس امشب در آئین بهره‌برداری از پایگاه بهداشتی بردخون، گفت: یک دستگاه آمبولانس تویوتا با تجهیزات کامل درمانی به ناوگان اورژانس 115 شهرستان دیر اضافه شد. مقدس بیان کرد: با مساعدت ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و پیگیری‌های انجام‌شده یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال به ناوگان اورژانس 115 شهرستان دیر اضافه شد که در پایگاه فوریت‌های پزشکی بردخون به کار گرفته می‌شود. وی بابیان اینکه آمبولانس مذکور دارای امکانات و تجهیزات ویژه امدادی در فوریت‌های پزشکی است، افزود: این آمبولانس دارای دستگاه وینتیلاتور، مانیتورینگ، دسی شک، ساکشن، اکسیژن پرتال، ست‌های ویژه زایمان، پانسمان و وسایل حمل مصدوم است. مقدس ادامه داد: دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به‌کار رفته در این آمبولانس درمجموع دارای ارزش ریالی دویست میلیون ریال است. رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تأکید بر اهمیت نوسازی ناوگان اورژانس 115 گفت: خوشبختانه شهرستان دیر در بحث نوسازی ناوگان اورژانس 115، دارای یکی از جوان‌ترین ناوگان‌ها است که از تجهیزات پزشکی مناسب و طبق استانداردهای روز برخوردار است. وی به وضعیت خدمات‌رسانی اورژانس 115 شهرستان دیر نیز اشاره و اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از امکانات مطلوبی در بخش اورژانس برخوردار است و هم‌اکنون هشت دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس جاده‌ای و شهری خدمات‌رسانی می‌کنند که فاصله زمانی رسیدن به محل حادثه در شهر چهار دقیقه و در جاده‌ها هشت دقیقه است. مقدس تصریح کرد: شهرستان دیر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی بوده که در مناطق دیر، دوراهک، آبدان، بردخون و درود احمد با 6 کد فعال مستقر است.

94/11/17 - 19:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن