تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظلومی: با همین بازیکنان صدرنشین شدیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مظلومی: با همین بازیکنان صدرنشین شدیم
سرمربی استقلالی ها می گوید ما نقاط ضعف آن ها را می دانیم، در تمریناتی که داشتیم خیلی روی این موضوع کار کردیم و تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در مقابل آنها به پیروزی برسیم.

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل استقلال اهواز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خیلی ها می گویند ما بازی ساده ای داریم اما من به عنوان مربی تیم که تمام جوانب را باید در نظر بگیرد که اصلا بازی ساده ای نداریم، ما باتیم جوان و جنگنده ای بازی داریم که می تواند در هر دیداری خوب و موثر ظاهر شود.

او ادامه داد: البته ما نقاط ضعف آن ها را می دانیم، در تمریناتی که داشتیم خیلی روی این موضوع کار کردیم و تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در مقابل آنها به پیروزی برسیم. این تیم هم نام ما است و احترام خاصی قائل هستیم اما ما به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی هستیم.

مظلومی درباره عدم یارگیری این تیم در نیم فصل گفت: بازی ها در نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول است چرا که هر بازی فینال است، مخصوصا برای تیمی مانند ما که در صدر جدول باید بجنگد، ما از باشگاه درخواست بازیکن کردیم و باشگاه هم تلاش خود را کرد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است، ما به دنبال بازیکن خارجی هستیم اما بازیکنان نمی خواهند تست بدهند، ما به دنبال بازیکنی هستیم که چند جلسه با ما تمرین کنند و از شرایط کیفی او آگاه شویم، به هرحال اگر نتوانیم بازیکن بگیریم هم با همین نفرات بازی ها را ادامه می دهیم، چرا که ما با همین بازیکنان توانستیم به صدر جدول برسیم.

وی درباره بازی دفاعی این تیم در برابر ذوب آهن گفت: من در کنفرانس هم گفتم که از بازی برابر ذوب آهن راضی نبودم و آن هم دلیل داشت، ما شرایط سختی را از بدنسازی پشت سر گذاشتیم و طبیعی بود که  نتوانیم آنطور که دل مان می خواهد بازی کنیم، البته ما از نتیجه آن بازی راضی هستیم چرا که ذوب آهن یک حریف سخت است. به هرحال من از تلاش همه بچه ها راضی هستم و از آنها ممنونم.

مظلومی درباره برخورد وی با رحمتی گفت: من با ایشان هیچ برخوردی نداشتم، من با بازیکنان مان برخورد می کنم اما درباره رحمتی چنین اتفاقی نیفتاده است چون دلیلی وجود نداشت، از بنده سوال کردند که آیا ایشان عمدا اخطا گرفت که من هم گفتم خیر، من از او تشکر می کنم که با تعصب تمرین می کند و به بازی می پردازد، صحبت هایی شد که عمدا کارت گرفته اما بعدا که با او صحبت گفت به دلیل مصدومیتی که داشت دیرتر بازی را آغاز کرد، اتفاقی که در دو اخطار قبلی او هم افتاد اما نمی دانم چرا درباره آنها کسی چیزی نگفت. من متاسفم که وی را در بازی فردا نداریم اما خیال مان راحت است چرا که وحید طالب لو هست و درون دروازه تیم قرار می گیرد.

او در پایان راجع به محرومان و مصدومان استقلال گفت: در بازی فردا حاج محمدی و رحمتی را به دلیل محرومیت و خسرو حیدری و محسن کریمی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.


13:58  1394/11/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن