تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از تعطیلی 9 ماهه لیگ برتر فوتسال وقتی جیب باشگاه‌ها مهمتر از تیم ملی می‌شود/ بازیکنانی که خیالشان بابت حضور در تیم ملی آسوده است!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از تعطیلی 9 ماهه لیگ برتر فوتسال
وقتی جیب باشگاه‌ها مهمتر از تیم ملی می‌شود/ بازیکنانی که خیالشان بابت حضور در تیم ملی آسوده است!
تعطیلی 9 ماهه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مسئله‌ای است که شاید ضربه سنگینی به فوتسال ما بزند چرا که بازیکنان آماده را نمی‌توان دید و به تیم ملی دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: وقتی جیب باشگاه‌ها مهمتر از تیم ملی می‌شود/ بازیکنانی که خیالشان بابت حضور در تیم ملی آسوده است!



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال روز گذشته با حضور تمامی مدیران عامل لیگ برتری به جز مدیرعامل گیتی‌پسند برگزار شد که در پایان مدیران عامل باشگاه‌ها به این توافق رسیدند که لیگ از مهر ماه یعنی پس از برگزاری جام جهانی آغاز شود. این موضوع به این معناست که لیگ حدود 9 ماه تعطیل باشد چرا که رقابت‌های لیگ برتر به علت حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 20 دی ماه به اتمام رسید. اولین انتقادی که به این تصمیم گرفته می‌شود دور بودن بازیکنان از مسابقات لیگ برتر به مدت 9 ماه است. این موضوع به این معناست که بازیکنان تیم ملی از پیش مشخص شدند و حالا اگر بازیکنی افت کند و یا بازیکنی پیشرفت کرده باشد، دیده نمی‌شود. البته کریم منصوری مالک باشگاه منصوری و یکی از موافقین این تصمیم به خبرنگار فارس می‌گوید: قرار است کادر فنی تیم ملی دو برابر بازیکن را در نظر بگیرد تا در صورت مصدوم یا آماده نبودن بازیکنی بتواند بازیکنی را جایگزین کند. البته این توجیه مالک منصوری قابل قبول نیست چرا که انتخاب 20 بازیکن از بین حدود 230 بازیکن به مراتب رقابت را بیشتر می‌کند. این مسئله باعث می‌شود بازیکنانی که در لیست تیم ملی حضور ندارند دیگر انگیزه‌ای نداشته باشند و از جذابیت لیگ هم خواهد کاست. همچنین منصوری در حمایت از این تصمیم می‌گوید: همواره لیگ برتر ما در ماه‌های تیر یا شهریور آغاز شده و به علت اینکه امسال لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی را داریم نمی‌توانیم مسابقات را زودتر برگزار کنیم. چرا که آغاز لیگ در ماه‌های اردیبهشت یا خرداد غیرممکن است و همچنین اگر بخواهیم لیگ را شروع کنیم و پس از چند هفته، 60 روز لیگ به خاطر حضور در جام جهانی (کادر فنی درخواست 40 روز اردو پیش از جام جهان را داده است و با احتساب حضور در مسابقات حدود 60 روز خواهد شد) تعطیل می‌شود که این موضوع  باعث می‌شود باشگاه‌ها بی‌مورد در مورد نگهداری بازیکنان‌شان هزینه کنند و همچنین به لیگ هم لطمه می‌خورد. این توجیه مالک منصوری هم با انتقاداتی روبروست چرا که تعطیلی لیگ پس از چند هفته بهتر از این است که لیگ اصلا برگزار نشود و تیم‌ها دوران بدنسازی خود را به عقب بیندازند چرا که در آن صورت هم کادر فنی می‌توانند عملکرد بازیکنان را در لیگ ببیند و هم تیم‌ها خود را برای حضور در لیگ آماده خواهد کرد. همچنین این دوره از رقابت‌ها دو ماه زودتر به پایان رسید چرا که تیم ملی نیاز به برگزاری اردو داشت و همین موضوع باعث شد تا لیگ به جای اسفند در دی به پایان برسد. AFC هم برای برگزاری مسابقات در کشورهای مختلف محدوده زمانی را تعیین می‌کند و موافق چنین موضوعی نیست که لیگی 9 ماه تعطیل باشد چرا که دوری از مسابقات بزرگترین معضل خواهد بود. به هر حال در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد از 13 مدیرعامل حاضر در جلسه 8 مدیر عامل موافق چنین برنامه‌ای بودند. شاید مدیر عاملان تنها به جیب خود نگاه کردند که هزینه اضافی انجام ندهند و قصد نداشتند که تیم را در زمانی که جام جهانی برگزار می‌شود، بر عهده داشته باشند اما به این مسئله نگاه نکردند که امکان دارد فوتسال ما از آن لطمه ببیند چرا که بازیکنان در کوران مسابقات نخواهند بود و مشکلاتی از جمله مصدومیت و یا فاصله گرفتن از دوران اوج برای بازیکنان تیم ملی می‌تواند دردسرساز شود.

94/11/13 - 00:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن