تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاههای دولتی،مسئول افزایش قیمت ماهی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تجارت نیوز: دستگاههای دولتی،مسئول افزایش قیمت ماهی هستند">
تجارت نیوز: رییس اتحادیه تعاونی های تکثیر و پرورش و صادرات آبزیان ایران ،علت افزایش قیمت آبزیان در کشور،را حمایت آشکار و پنهان دستگاههای ذیربط دولتی از سیستم دلالی عرضه در این بخش اعلام کرد.
ارسلان قاسمی در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز با بیان اینکه قیمت انواع ماهی در بازار کشور نسبت به سال گذشته 20 الی 25 درصد افزایش داشته است،گفت:این افزایش قیمت در حالی صورت گرفته که هزینه های پرورش ماهی نسبت به چند ماه گدشته هیچ تغییری نداشته است.
وی افزود:براساس تغییرات قیمتی مربوط به هزینه های پرورش و تولید آبزیان ،می بایست قیمت ماهی و میگو نسبت به سال گدشته تنها 4 الی 5 درصد افزایش یابد.
قاسمی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیستم دلالی در عرضه ماهی و میگو در کشور کاملا تحت حمایت دستگاههای ذیربط دولتی است،اظهار کرد:به طور نمونه ،بخش بزرگی از افزایش قیمت ماهی و میگو بخاطر عملکرد سازمان میادین میوه و تره بار شهرداریها در کشور است که بجای اجاره دادن غرفه ها به تولید کنندگان آبزیان ، آنها را به دلالان می دهند.
وی ادامه داد: وقتی به مسئولان ... [ مشاهده متن کامل خبر در تجارت نیوز ]
دستگاههای دولتی،مسئول افزایش قیمت ماهی هستند






شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تجارت نیوز]
[مشاهده در: www.tejaratnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن