تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805122402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی رانندگان متخلف را به زودی منتشر می کنیم/ به راحتی میتوانیم 200 هزار شغل ایجاد کنیم، اما دولت حمایت نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: قاسم قربانی خواه گفت: مسافران در صورت داشتن هرگونه اعتراض و شکایت می توانند با اتحادیه یا بازرسی آن تماس بگیرند. قطعا با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

قاسم قربانی خواه رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه درباره اهمیت تاکسی سرویس های فعال در سطح شهر و عدم حمایت دولت از اصناف فعال در ارائه خدمات به شهروندان به خبرنگار تراز گفت: با وجود بیش از 1500 واحد صنفی و درقبال خدماتی که این اتحادیه در شهر بزرگی مانند تهران ارائه می کند دولت هیچ حمایتی از این اتحادیه نمیکند.وی در ادامه افزود: برای مثال هرگز دولت و شرکت های خودروساز برای تعویض خودروهای فرسوده ما با خودروهای جدید با وام کم بهره پیشنهادی به اتحادیه نداده اند. ضمن اینکه هیچ حمایت و کمکی از طریق دولت برای تامین مغازه، خودرو، لاستیک، بنزین و سایر احتیاجات ما صورت نگرفته و همه چیز به صورت شخصی و بدون هیچ حمایتی مدیریت می شود.قربانی خواه اظهار داشت: در آینده اسامی رزروشن ها و رانندگانی که در یکی از واحدهای ما دارای مشکل بوده و صلاحیت اشتغال در این صنف را ندارند در سایت اتحادیه ثبت شده تا تمام واحدهای ما از به کارگیری این افراد ممانعت کنند. وی با انتقاد از عملکرد اداره اماکن تصریح کرد: اداره اماکن گاها واحدهای مجاز ما که 20 روز از تاریخ جوازشان گذشته است پلمپ می کند اما همچنان صدها واحد بدون مجوز در تهران فعال بوده و اماکن نیز برای جمع آوری آن ها اقدام خاصی انجام نمی دهد.
وی با اشاره به نظر موافق اتحادیه درباره تسهیل شرایط اخذ جواز کسب خاطرنشان کرد: اگر 1500 واحد ما به طور میانگین برای 100 نفر ایجاد اشتغال کند به جرات می توان گفت اتحادیه اتومبیل کرایه توانایی ایجاد اشتغالی حدود 200 هزار نفر در سطح تهران را دارد. قربانی خواه درباره تعداد فعلی شاغلان در این صنف افزود: ما در حال حاضر 50 هزار راننده داریم که اگر فقط تعداد فعلی رانندگان را بدون در نظر گرفتن رزروشن ها و مدیران واحدها ضرب در چهار نفر کنیم نشان دهنده سهم بالای اتحادیه در زمینه ایجاد اشتغال است.
وی با اشاره به ضوابط موجود در اتحادیه اتومبیل های کرایه تصریح کرد: خودروهای ما بر خلاف تاکسی های موجود در سطح شهر اگر ریالی بیش از کرایه های مصوب از مسافرین بگیرند مورد توبیخ قرار می گیرند که این مسئله نشان دهنده وجود مدیریت منضبط در این صنف است. وی با اشاره به اینکه مسافران در صورت داشتن هرگونه اعتراض و شکایت می توانند با اتحادیه یا بازرسی آن تماس بگیرند. افزود: قطعا با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.
رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه اظهار داشت: در چند وقت اخیر صحبت هایی دال بر انتقال اتحادیه تحت مدیریت شهرداری مطرح بود که ما به شدت با آن مخالفت کردیم چرا که شهرداری در حال حاضر توان مدیریت تاکسی های خود را نیز ندارند. وی افزود: گاها مشاهده می شود یک تاکسی چندین ماه در پارکینگ خانه ای در حال خاک خوردن است در حالی که از تمام مزایای موجود نیز استفاده می کند.
قربانی خواه در خاتمه با انتقاد از عدم حمایت دولت از اتومبیل های کرایه خاطرنشان کرد: زمانی که اتحادیه در سال 80 تنها 700 واحد صنفی داشت دارای 10 هزار طرح بود و امروز هم که بیش از 1500 واحد صنفی دارد همچنان 10 هزار طرح به اتحادیه تعلق می گیرد که خود این موضوع باعث بی نظمی و اخلال در مدیریت این صنف است.









زمانبندی انتشار: 17 بهمن 1394 - 12:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن