تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج شهر جنوب یمن در اشغال القاعده


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: صدها تروریست القاعده همراه با تجهیزات نظامی از مناطق المحفد در استان ابین وشهر عزان در استان شبوه وارد شهر زنجبار شدند.
به گزارش مشرق، پایگاه خبری عدن الحره یمن اعلام کرد: گروه تروریستی القاعده در انتقام از کشته شدن جلال بلعیدی سرکرده خود در یمن اقدام به اشغال شهر زنجبار مرکز استان ابین کرد وبدین ترتیب تاکنون شهرهای المحفد، زنجبار وجعار در استان ابین وشهر عزان در استان شبوه والمکلا در استان حضرموت وشهر الحوطه در استان لحج به اشغال القاعده درآمده است.

به گزارش پایگاه خبری عدن الحره، این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: صدها تروریست القاعده همراه با تجهیزات نظامی از مناطق المحفد در استان ابین وشهر عزان در استان شبوه وارد شهر زنجبار شدند.

وی ادامه داد القاعده در زنجبار چندین تانک ،کاتیوشا، تیربار وسلاح سبک که تروریست ها ی آن از غارت اردوگاههای نظامی ارتش یمن در استان ابین در درگیری با ارتش ونیروهای کمیته های مردمی ربودند مستقر کردند.

این منبع تاکید کرد کشته شدن بلعیدی خسارت زیادی به القاعده وارد کرد ودر حال حاضر شهرهای المحفد، زنجبار وجعار در استان ابین وشهر عزان در استان شبوه والمکلا در استان حضرموت وشهر الحوطه در استان لحج در اشغال القاعده می باشد.

گذشت بیش از هفت ماه تجاوز ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن