تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798744359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان بمناسبت دهه فجر در شهرستان میامی حضور یافت و 37 پروژه این شهرستان را افتتاح کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار سمنان بمناسبت دهه فجر در شهرستان میامی حضور یافت و 37 پروژه این شهرستان را افتتاح کرد استان‌ها > سمنان - محمدرضا خباز استاندار سمنان که به مناسبت دهه فجر به شهرستان میامی سفر کرده بود با حضور در شورای اداری شهرستان میامی تعداد 37 پروژه این شهرستان را با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در ابتدای سفر به شهرستان میامی بمناسبت دهه فجر، باحضور در مزار شهدای گمنام شهر میامی واقع در منطقه سه چنار، به مقام شامخ شهیدان گرانقدر ادای احترام نمود و کلنگ احداث حسینیه شهدای گمنام میامی را بر زمین زد و مقرر شد عملیات اجرایی آن از هفته آینده آغاز گردد.، همچنین از تمبر 142 شهید گرانقدر میامی نیز رونمایی شد. خباز همچنین دستور تامین قیر برای انجام آسفالت جاده میامی به مزار شهدای گمنام را صادر نمود.
دکتر خباز با اشاره به خدمات صاقانه و تلاش های دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم علیرغم همه فشارها و درآمد پایین کشور در شرایط تحریم و.. افزود: خدمات به محرومین از اولویت های دولت تدبیر و امید است.
خباز به طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: انشاءا.. در سال آتی بیش از 95% روستاهای میامی گازرسانی می شود.
دکتر خباز همچنین به خدمات آب، برق، ارتباطات و صدا و سیما و راه و جاده ای در شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: با تلاش و زحمات اداره کل راه و ترابری استان سمنان، حدود 60% کاهش تلفات جاده ای داشته ایم و تقویت پست برق و توسعه شبکه دیجیتال و دسترسی در بیش از 30 روستای شهرستان میامی و تامین آب و.. حاصل تلاش خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید در شهرستان میامی است.
دکتر خباز همچنین با حضور در مسجد جامع شهرستان میامی با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم این شهرستان آشنا شد و تعدادی از مردم درخواست های مکتوب و تعدادی نیز بصورت حضوری خواسته هایشان را مطرح نمودند و دکتر خباز به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوطه حاضر در این دیدار مردمی، به درخواست های مردم پاسخ گفتند.
دکتر خباز در ادامه سفر به شهرستان میامی، از طرح بهینه سازی مصرف آب و اجرای سیستم آبیاری نوین مزرعه آقای حسن بارانی بازدید و آنرا افتتاح نمود و از زحمات ایشان و همکاری های جهاد کشاورزی و فرماندار میامی تشکر نمود.
ای طرح بهینه سازی مصرف آب و اجرای سیستم آبیاری نوین در سطح اجرای 93 هکتار برای محصولات گندم، جو و چغندر، با اعتباری بالغ بر 560 میلیون تومان، به بهره برداری رسید.
استاندار سمنان همچنین با حضور در روستای حق الخواجه طرح گاز رسانی به این روستا را افتتاح نمود و از زحمات شرکت گاز و فرماندار میامی تشکر کرد. طرح گاز رسانی به روستای حق الخواجه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، ظرف مدت 7 ماه و در طول 19 کیلومتر و با یک ایستگاه، با 150 انشعاب گاز برای 230 خانوار انجام شد و امروز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
همچنین با حضور استاندار سمنان در حسین آباد کالپوش، خوابگاه و مدرسه خیر ساز "مرحومه صدیقه اخوین" افتتاح شد و دکتر خباز از زحمات نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و فرماندار میامی تشکر نمود. ظرفیت این مدرسه 180 نفر و با اعتبار یک میلیارد و هشتصد و پنجاه هزار تومان اجرا شده است.
دکتر خباز در حین افتتاح این خوابگاه و مدرسه خیر ساز، با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) گفت: کارنامه عمل همه با مرگ بسته می شود به جز سه گروه، اول کسی که درختی بکارد، دوم کسی که کتابی بنویسد و سوم کسی که مسجدی و بنای خیری بسازد. یعنی تا وقتی که در این مدرسه و خوابگاه شبانه روزی، کلام خدا و اخلاق اسلامی و علم برای خدمت آموزش داده می شود پاداش اخروی آن به خیر سازنده میرسد و پس آن نیز کسانی که در اینجا علم و معنویت و اخلاق می آموزند هرجا خدمتی نمایند خیر سازنده اینجا در پاداش آنها نیز شریک خواهد بود و کارنامه عملش باز خواهد ماند و پاداش اخروی اش افزوده میگردد.
دکتر خباز استاندار سمنان همچنین با حضور در مسجد روستای رضوان، با مردم دیدار کرد و ضمن تبریک ایام ا..دهه مبارک فجر با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم این روستا آشنا شد. ایشان با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی و ارزش نهادن به حضور و رای و نظر مردم حتی در دورترین نقاط روستاها در کشور، گفت: در انقلاب اسلامی در کوچکترین نقطه جغرافیایی نیز سرنوشت بدست مردم است.
دکتر خباز در ادامه سفر به شهرستان میامی به مناسبت دهه مبارک فجر به منزل خانواده معزز شهید رفت و با خانواده شهید گرانقدر محمود غفوریان دیدار کرد. دکتر خباز گفت: امروز ما مدیون خون شهدا هستیم که جان خود را برای استقلال کشور فدا کردند. خباز افزود: شما خانواده های شهدا با خداوند معامله کرده اید و با اهداء جوان خود در راه خدا بهشت را از آن خود کرده اید. ایشان افزودند: شهادت انتخابی است و برای دفاع از تمامیت ارضی در جبهه های حق علیه باطل توسط نیروهای انقلابی صورت می گیرد.

کلید واژه ها: استان سمنان -




شنبه 17 بهمن 1394 - 10:35:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن