تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819062446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسائل مالی باعث عقب گرد تیم‌های لیگ برتر شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسائل مالی باعث عقب گرد تیم‌های لیگ برتر شد
رئیس کمیته واترپلو گفت: لیگ واترپلو با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند به طوری که بسیاری از تیم‌ها به دلیل کمبود بودجه از حضور در لیگ انصراف دادند.


نادر غفوری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ‌با وجود اینکه چیریچ به ایران بازگشته است اما در هفته‌های پایانی لیگ نمی‌توان بازیکنان را از باشگاه‌ها جدا کرد و به تیم ملی فرستاد.

به همین دلیل چیریچ نیز تصمیم گرفت در دو هفته پایانی لیگ به تماشای بازی‌ها بنشیند و بازیکنان مورد نظرش را شناسایی کند. به محض پایان لیگ اردوی تیم ملی واترپلو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آبان سال 95 آغاز می‌شود.
 
وی افزود: با وجود اینکه تعداد تیم‌ها در لیگ امسال کم بود، اما رقابت‌ها سطح بالایی داشت. ملی پوشان 6 بخش شده بودند و با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند، نتایج نیز بسیار به هم نزدیک بود گاهی تیم دوم جدول تیم اول را شکست می‌داد و گاهی تیم چهارم از صدر تیم دوم جدول می‌گذشت.
 
رئیس کمیته واترپلو تصریح کرد: وجود مشکلات مالی در لیگ واترپلو باعث شد بسیاری از تیم‌ها از حضور در لیگ انصراف بدهند. امسال حتی باشگاه‌های فوتبال و والیبال هم مشکل مالی داشتند چه برسد به باشگاه‌های واترپلو.
 
غفوری درباره لیگ واترپلوی زیر 17 سال اظهار کرد: این لیگ با حضور 11 تیم به مرحله حذفی رسیده است. 11 تیم در دو گروه A و B با هم به رقابت می‌پردازند. چهارشنبه و پنجشنبه گذشته 2 تیم استخر آزادی و شهید نوفلاح ج از گروه A به دور حذفی رسیدند. چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیز تیم‌ها در گروه B به مصاف یکدیگر می‌روند تا دو تیم اول گروه B نیز مشخص شوند و در نهایت 4 تیم به صورت ضربدری برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

فینال این رقابت‌ها اسفند ماه در مشهد برگزار می‌شود.




۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن