تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799129355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار قرچک در جمع نمازگزاران جمعه مطرح کرد ارتقای شاخص‌های رشد و توسعه قرچک در دولت تدبیر و امید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار قرچک در جمع نمازگزاران جمعه مطرح کرد
ارتقای شاخص‌های رشد و توسعه قرچک در دولت تدبیر و امید
فرماندار شهرستان قرچک گفت: شاخص‌های رشد و توسعه استان تهران به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین در شهرستان قرچک در دولت تدبیر و امید از رشد خوبی برخوردار بوده است.

خبرگزاری فارس: ارتقای شاخص‌های رشد و توسعه قرچک در دولت تدبیر و امید



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسعود مرسل‌پور که ظهر امروز به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قرچک در جمع مسئولان و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان سخن می‌گفت با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به اندیشه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در مسئله حکومت‌داری پرداخت و اظهار داشت: مسئولان باید به معنای واقعی کلمه خادم، راستگو، امانتدار، متعهد و متخصص باشند. وی به موضوع انتخابات و اهمیت آن در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم‌سالاری دینی از طریق انتخابات نمود می‌یابد. انتخابات یعنی تکلیف مردم بر اساس تصمیم خودشان مشخص شود. اکنون نیز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم که بر اساس آن مردم نخبگانی را به مجلس می‌فرستند تا این نخبگان با روحیه جمع گرایی و تعامل گرایی قوانینی را وضع کنند که در راستای رفاه، آسایش، عزت و استقلال میهن عزیزمان باشد. رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان قرچک با تأکید بر این‌که مردم باید فردی را انتخاب کنند که قبل و بعد از انتخاب شدن از مردم و با مردم باشد، افزود: همواره دغدغه یک نماینده مجلس باید مردم و عزت آن‌ها، اسلام و نظام اسلامی باشد.   مردم قرچک با بصیرت خود برای انتخاب اصلح تصمیم می‌گیرند وی بیان داشت: متأسفانه در این برهه از زمان شاهد بداخلاقی‌هایی از سوی برخی کاندیداها هستیم که با اعمال خود به شعور مردم توهین می‌کنند که شهروندان از این موضوع گلایه‌مند هستند چرا که ابهامات و مشکلاتی برای مردم به‌وجود می‌آورند اما از این موضوع غافل هستند که مردم این شهرستان با بصیرت، بینش، علم و دانش خود به موضوعات می‌پردازند. مرسل‌پور افزود: بنده اعتقاد دارم مردم کشور به خصوص این خطه ولایی و شهیدپرور با تأسی از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و با استفاده از نظرات علما و دانش و بینش خود تصمیم می‌گیرند. این مسئول یادآور شد: شهرستان قرچک علی‌رغم نزدیکی به تهران نیازمندهای زیادی دارد و پیشرفت این شهرستان در گروی داشتن تیمی همگرا و تعامل گراست.   مردم شخصی را انتخاب کنند که روحیه تعامل گرایی داشته باشد فرماندار قرچک ادامه داد: از مردم انتظار داریم در جهت شناسایی یک فرد متعهد و متخصص به نمایندگی سه ویژگی ولایت‌مداری، قانون‌مداری و مردم‌داری به معنای واقعی را مدنظر داشته باشند. همچنین شخصی را انتخاب کنند که روحیه تعامل گرایی را در جهت رشد و تعالی شهرستان به کار گیرد و مسئولان اجرایی را در انجام وظایف یاری دهد. وی گفت: در دولت تدبیر و امید شاخص‌های رشد و توسعه استان تهران به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها از رشد خوبی برخوردار بوده و در شهرستان قرچک نیز مباحث بهداشت و درمان، راه، صنعت و سایر امور زیربنایی با قوت در حال انجام است.   پیشرفت 40 درصدی بیمارستان دولتی قرچک نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان کرد: مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان با بهره‌برداری از هشت پایگاه بهداشتی و ساخت یک مرکز درمانی از رشد 250 درصدی برخوردار شده است. ساخت بیمارستان دولتی قرچک نیز که مرداد‌ماه سال جاری 7 درصد پیشرفت داشت اکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی به ساخت دو مدرسه، اجرای سیستم فاضلاب شهری، شهرک صنعتی و ... در قرچک اشاره کرد و گزارش مختصری از وضعیت آن‌ها ارائه داد و از روستاییان خواست از شرایطی که دولت به‌منظور اختصاص وام برای تشکیل شرکت‌های تعاونی اختصاص داده استفاده کنند. 

94/11/16 - 14:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن