تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813314395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از اقامه نماز جمعه نمازگزاران همدانی پیکر مطهر شهید ترابی را تشییع کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از اقامه نماز جمعه
نمازگزاران همدانی پیکر مطهر شهید ترابی را تشییع کردند
پس از اقامه نماز جمعه این هفته در همدان، نمازگزاران دیار دارالمومنین، پیکر مجاهد پیشکسوت و شهید مدافع حرم، مرتضی ترابی را بدرقه کردند.

خبرگزاری فارس: نمازگزاران همدانی پیکر مطهر شهید ترابی را تشییع کردند



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه مردم دارالمجاهدین پیکر مجاهد پیشکسوت مرتضی ترابی، یکی دیگر از فرزندان امام روح‌الله و دلباخته اهل بیت(ع) را که در راه دفاع از حرم زینبی راهی دیار ابدیت شد بدرقه کردند تا به خاک بپیوندند و از آنجا راهی درگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‎الحسین(ع) شود. مردم دارالمومنین همدان پیکر این شهید مدافع حرم که در هشت سال دفاع مقدس نیز لحظه‌ای از مجاهدت بازنایستاده بود را با شور هر چه تمام‌تر در ایامی که خورشید آزادی و رهایی از چنگال مستکبران در جهان اسلام طلوع کرد، بدرقه کردند. مراسم تشییع جنازه پیکر شهید ترابی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس از مقابل حسینیه امام خمینی(ره) تا پل شهید صوفی برگزار شد. گفتنی است شهید مرتضی ترابی از گردان حضرت علی اصغر(ع) تیپ 32 انصارالحسین(ع) ششمین شهید مدافع حرم استان همدان است. این شهید بزرگوار بعد از سردار همدانی، شهید مصطفوی، شهیدکرمی، شهیدصانعی و شهید فانوسی یکی دیگر از شهدای مدافع حرم استان به شمار می‌رود.

94/11/16 - 14:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن