تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره ارشاد اسلامی لارستان خبر داد ارائه بیش از 100 هزار جلد کتاب از 100 ناشر در نمایشگاه کتاب لارستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی لارستان خبر داد
ارائه بیش از 100 هزار جلد کتاب از 100 ناشر در نمایشگاه کتاب لارستان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از ارائه بیش از 100 هزار جلد کتاب از 100 ناشر در نمایشگاه کتاب لارستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا 30 بهمن‌ماه جاری آماده بازدید علاقه‌مندان است.

خبرگزاری فارس: ارائه بیش از 100 هزار جلد کتاب از 100 ناشر در نمایشگاه کتاب لارستان



به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، سید علی‌اصغر رفعت حقیقی عصر امروز در جمع خبرنگاران با برشمردن اهمیت بالا بردن میزان مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: میزان مطالعه مفید و افزایش آگاهی افراد یک جامعه یکی از عناصر مهم در توسعه‌یافتگی است. وی با تأکید بر برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مناسبت‌های مختلف در لارستان، افزود: نمایشگاه کتاب لارستان به مناسبت دهه مبارک فجر از 10 بهمن‌ماه کار خود را در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر لار آغاز کرده و تا سی‌ام ماه جاری میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان بابیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 3 هزار عنوان کتاب در قالب 100 هزار جلد از 100 ناشر عرضه می‌شود، تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده، برای هر کتاب ‌بین 20 تا 40 درصد تخفیف تعلق می‌گیرد. این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب لارستان صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 به روی بازدیدکنندگان باز است، اضافه کرد: این نمایشگاه به لحاظ تنوع عرضه کتاب در سطح بالایی قرار دارد و در آن کتاب‌هایی با موضوعات علمی، فرهنگی، هنری، خانوادگی، کودکان، رمان، داستان، اقتصادی، مذهبی و غیره وجود دارد.

94/11/15 - 20:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن