تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803845132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارغ‌التحصیلی 5 هزار دانشجوی ارشد و دکتری از دانشگاه تربیت مدرس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فارغ‌التحصیلی 5 هزار دانشجوی ارشد و دکتری از دانشگاه تربیت مدرس
رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: تفکر، مشورت و همکاری با اساتید و دیگر دانش‌آموختگان زمینه پیشرفت علمی کشور را محقق می‌کند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس عصر امروز در مراسم دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان مقطع ارشد و دکتری این دانشگاه که در مجموعه ورزشی تربیت مدرس برگزار شد با اشاره به این که همه جوانان ایرانی موفقیت خود را مدیون خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: مسرورم از این که جوانان ارزنده‌ای از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند که همگی با نشاط و با اعتماد به نفس بالا بوده و امروز وارد جامعه اسلامی و ملی می‌شوند تا ان‌شاالله از دستیافته‌های خود بهترین ارمغان را برای خود و میهن اسلامی رقم بزنند. 


وی با بیان اینکه 5 هزار دانشجوی ارشد و دکتری در این دوره از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شدند، افزود: در مراسم امروز از 1700 فارغ‌التحصیل ارشد و 540 فارغ التحصیل مقطع دکتری تقدیر شد.



وی با اشاره به اینکه موفقیت بزرگ کشور مدیون فداکاری‌های مجاهدین انقلاب و شهیدان است، بیان کرد: امروز فارغ‌التحصیلان ارشد و دکتری رسماً از دانشگاه تربیت مدرس جدا شده و وارد جامعه اسلامی برای کمک به پیشرفت علم و تکنولوژی و سرافرازی میهن اسلامی می‌شوند.


رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان این که این دانشگاه شعار "ما می‌توانیم" را در دل‌های دانشجویان احیا کرده است، افزود: این جشن به  عنوان یک خاطره بسیار خوب در افکار همه دانش‌آموختگان و همچنین همه خانواده‌های آنان باقی خواهد ماند و من امیدوارم در سال‌های آینده آن چیزی که دانشگاه برای این عزیزان به  ارمغان آورده افق‌های بلندی را در جلوی این جوانان عزیز بگذارد و جامعه کشور را به پیشرفت برساند. 


وی ادامه داد: شما فارغ‌التحصیلان باید گام‌های خود را استوار برداشته و با همکاری و مشورت از اساتید دانشگاه و دیگر دانشجویان سختی‌ها را برطرف و راه موفقیت خود و کشورتان را به دست آورید. 


احمدی ادامه داد: شما با تحقیق و پژوهش‌هایی که همت گماردید به این باور رسیدید که مسائل سخت و پیچیده زندگی را می‌توانید حل کنید.


رییس دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: شما دانش‌آموختگان این دانشگاه با توکل بر خدا، صبر و کار تیمی می‌توانید مسئله "ما می‌توانیم" را در معرض ظهور بگذارید و از همکفری و تکیه بر دیگر دانشجویان با رعایت ارزش‌های معنوی و همچنین دانشگاهی و تفکر مبتنی بر دین الهی مشکلات را حل کنید. 


وی تأکید کرد: ما در این دانشگاه یک زندگی دانشجویی را به شما عرضه کردیم تا بعد از این وقتی وارد جامعه سخت‌تر می‌شوید بتوانید با مسائل مختلف دست و پنجه نرم کنید و من مطمئنم که سرمایه‌های این دانشگاه راه خودش را پیدا می‌کند و با اعتماد به نفس و تجزیه و تحلیل مسائل به آنچه که برای زندگی ‌شخصی‌اش و جامعه برنامه ریزی کرده دست می‌یابد.


احمدی عنوان کرد: شما دانش‌آموختگان قادر هستید که مسائل اجتماعی و شهری را حل کنید و با پرداختن به مسائل جهانی کشور را در جهان سرافراز کنید. 


رییس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه باید با پیروی از رهبر معظم و پشتیبانی از میهن اسلامی و همچنین همبستگی ملی افتخارات خود را تکمیل و با ترویج و آموزش علمشان باعث فخر کشورمان در میان ملل دنیا باشند.


وی گفت: ما از درگاه خداوند به خاطر فراهم کردن این محیط باید سپاسگزار باشیم و من همچنین آمادگی خود را برای گرفتن طرح‌های نو در پارک‌ علم و فناوری اعلام می دارم و امیدوارم شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری‌های شما دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه به موفقیت‌های متعالی دست یابند. 


در ادامه این مراسم دکتر فریدون مهبودی کارآفرین این دانشگاه گفت: من در سال 73 با تأسیس یک شرکت با شش نفر از دانشجویان دکتری کار خود را شروع  کردم  و هم اکنون در این شرکت بالغ بر 480 فارغ‌التحصیل ارشد و دکتری مشغول کار و توسعه‌ی علم هستند. 


وی بیان کرد: براساس تحلیل شخصی من کشور ما در مرحله گذر بوده که کار توسعه‌ یافتگی کشور با تفکر کار گروهی و مشورت محقق می‌شود.


این کارآفرین با بیان این که در سال 73 دانشگاه‌های کشور از حالت آموزش محور به پژوهش محور تبدیل شده‌اند، افزود: با توجه به شرایط مکانی و زمانی کشورمان زیرساخت‌های لازم برای یک جهش علمی بالا وجود دارد و دانشگاه‌های کشور باید با سرعت فراوان از حالت پژوهش محور به فناوری تغییر نگرش داده تا از کشورهای پیشرفته دنیا از نظر علم و تکنولوژی عقب نمانیم. 


مهبودی ادامه داد: من اگر امسال فارغ‌التحصیل دانشگاه تربیت مدرس می‌شدم به جای کار در هیئت علمی سراغ تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان رفته زیرا کشور ما از پتانسیل بالایی در این زمینه برخوردار است.


وی در پایان گفت: تعداد مقالات کشور ما در سال 76، هشت عدد بوده ولی امسال این رقم بالغ بر 40 مقاله در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان است و این یعنی رشد علمی فراوان کشورمان و من این مسئله را یک معجزه می‌دانم. 







۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن