تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان: کاندیداها عملکرد دستگاه‎‌های اجرایی را مصادره نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:
کاندیداها عملکرد دستگاه‎‌های اجرایی را مصادره نکنند
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با تأکید بر حفظ کرامت رأی‎دهندگان گفت: برخی از کاندیداها عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مصادره نکنند.

خبرگزاری فارس: کاندیداها عملکرد دستگاه‎‌های اجرایی را مصادره نکنند



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهرداد نادری‌فر ظهر امروز در کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه بحث مشارکت حضور حداکثری خیلی مهم است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. وی با اشاره به اینکه مباحثی در راستای ترغیب دانش‌آموزان رأی اولی و تشریح اهمیت رأی دادن برای دانشگاهیان از سوی دستگاه‌ها لحاظ شود، بیان کرد: ائمه جماعات و تشکل‌های مردم‌نهاد در خصوص اهمیت حضور در انتخابات مردم را آگاه کنند. مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: با آگاهی‎بخشی به جامعه و مردم کاندیداها وعده‎های دست‌نیافتنی و غیرممکن نمی‎دهند. وی با بیان اینکه رسانه‌ها در دعوت به صداقت و پرهیز از بداخلاقی تبلیغاتی نقش مهمی دارند، افزود: در شبکه‌های مجازی برخی تخریب‌ها صورت می‌گیرد که این مهم در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست. نادری‎فر با بیان اینکه توجه به بهداشت و محیط زیست در زمان انتخابات و تبلیغات مورد توجه کاندیداها و ستادهای آنها باشد، گفت: شهر در زمان انتخابات سیما و چهره زشتی پیدا می‌کند و بی‌نظمی‌ها و برخی آسیب‌های محیط زیستی دیده می‌شود. وی با اشاره به اینکه در استان همدان رقابت‎های قومی و مذهبی در حوزه انتخابات وجود ندارد، افزود: ممکن است برخی تنش‎های طایفه‌ای کمرنگ در انتخابات در استان همدان وجود دارد که البته مدیریت می‌شود. مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه در فضای مجازی برخی افراد به صورت گمنام حضور دارند، گفت: از طریق آموزش می‎توان اخلاق‌محوری را در فضای مجازی نهادینه و فرهنگ‌سازی کرد. وی با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی در راستای منافع کاندیداها ممنوع است، خاطرنشان کرد: در خصوص حفظ کرامت رأی‎دهندگان در استان منشوری تهیه می‎شود. نادری‌فر با اشاره به اینکه یکی از راه‌های حفظ کرامت رأی‌دهندگان اجازه برای حضور سلایق سیاسی در انتخابات است، بیان کرد: دستگاه‌هایی که بر اساس قانون اجازه ورود به انتخابات را ندارند، در این مهم ورود یافتند و این خدشه‌دار کردن کرامت رأی‎دهندگان است. وی با بیان اینکه مکان مناسبی در روز رأی‌گیری برای رأی‌دهندگان ایجاد شد، گفت: برخی از مردم مطالبات و مشکلاتی دارند که تعدادی از افراد در زمان انتخابات به آن می‌پردازند و این روند درستی نیست. مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه کاندیداها برای تعدادی رأی عملکرد دولت و نظام را زیر سئوال نبرند، اظهار کرد: این روند تخریب در درازمدت باعث از بین رفتن اعتماد بین مردم و دولت می‌شود. وی در پایان سخنانش از برخی کاندیداها خواست تا عملکرد دستگاه‎های اجرایی را به نفع خود مصادره نکنند.

94/11/15 - 14:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن