تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخار می کنم که نماینده داوران ایران در گرند پری بانوان در تهران هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: فریدون اسکندری داور برگزیده فیده: افتخار می کنم که نماینده داوران ایران در گرند پری بانوان در تهران هستم ایلنا: داور مسابقات گرند پری شطرنج بانوان جهان در تهران یکی از مجرب ترین و با تجربه ترین داوران حال حاضر کشورمان است که در کنار سردوار یونانی این دوره از مسابقات آقای.....کار قضاوت این رقابت ها را برعهده دارد.
افتخار می کنم که نماینده داوران ایران در گرند پری بانوان در تهران هستم

به گزارش ایلنا، فریدون اسکندری از جمله افرادی است که سالها در بطن شطرنج حضور داشته و تقریبا با تمام زیر و بم آن از جمله کار داوری مسابقات مهم بین المللی آشنایی کاملی دارد.
با اسکندری در آستانه مسابقات بزرگ و حساس گرند پری بانوان جهان در تهران گفت و گویی کردیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
اسکندری ابتدا گفت: من در داخل کشور بسیاری از مسابقات را داوری کرده ام و هم اکنون هم رییس کمیته مسابقات فدراسیون شطرنج می باشم. با افراد مختلف و روسای زیادی کار کرده ام و امیدوارم فدراسیون شطرنج دوباره ثبات گذشته خود را باز یابد چون اینگونه در حالت بلاتکلیفی نمی توان برنامه ریزی دراز مدتی کرد. البته جناب پریچهره سرپرست فدراسیون از مدیران خوب و خوشنام و با تجربه در ورزش ایران هستند ولی وی سرپرست موقت است و اکنون منتظر است تا وزارتخانه زمان دقیق انتخابات را اعلام کند و به این ترتیب این بار سنگین را به رییس منتخب تحویل دهد.
اسکندری افزود: با این وجود آقای پریچهره برنامه های فدراسیون از جمله مسابقات مهم گرند پری جهانی بانوان را طبق برنامه انجام می دهد و با تحربه ای که دارد خیلی خوب از  کمک اهالی فن و افرادی مثل مهرداد پهلوانزاده  و مهندس شفیعی  و بزرگان و پیشکسوتان استفاده می کند تا بتواند مسابقه مهم گرند پری را به نحوی مطلوب انجام بدهد و اکنون کارهای ستادی و اجرایی مسابقات را بخوبی بین افراد کاردان و کاربلد تقسیم کرده است و این بیانگر تجربه و مدیریت خوب وی می باشد.
اسکندری در باره چگونگی انتخابش به عنوان داور مسابات بزرگ شطرنج قهرمانی بانوان جهان گفت: از سوی فیده به من ابلاغ شده که در کنار داوری از یونان کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشته باشم و برای من هم افتخاری است که در این مسابقات مهم قضاوت می کنم و امیدوارم نماینده خوبی برای داوران شطرنج ایران در تهران و در این گرند پری باشم. این را هم اضافه کنم که فیده به همین راحتی میزبانی گرند پری را به کشورها نمی دهد و باید تبریک گفت به مدیرانی که شرایط را به گونه ایی فراهم کرده اند تا ایران میزبان مسابقات بزرگ جهانی شطرنج بانوان جهان باشد. به آقای کامبوزیا نایب رییس فیده هم باید تبریک گفت که یقینا با تلاش های وی این مهم رقم خورده است و همه همکارانم در فدراسیون که اگر همت و کمک این بزرگواران نباشد مقدمات برگزاری مسابقات با این وضعیت بودجه فراهم نمی شد. ضمنا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیون بوده و هستند و انشالله هم در بخش میزبانی و هم در بخش اجرایی و فنی ورزش ما بتواند از این عرصه مهم بین المللی بیشترین و بهترین بهره را ببرد و ما هم توانمندی های اجرایی و میزبانی خودمان را در یک کلاس جهانی محکی جدی بزنیم.
اسکندری افزود: گفتم که مسابقات فراوانی را به عنوان سرداور بوده ام از جمله سال 2004 رده های سنی آسیا سنگاپور---نوجوانان و جوانان جهان در سال 2006 گرجستان ----قهرمانی جهان در سال 2007 آنتالیای ترکیه ----قهرمانی جهان در ویتنام سال 2008 ---2009 ترکیه ، 2010 یونان --2012 امارات و.....
این داور بین المللی شطرنج ایران با تاکید بر این نکته که ایران داوران خوبی در شطرنج دارد و سطح داوری ما خوشبختانه همانند شطرنج به خوبی ارتقا یافته و افتخاری برای کشورماست که در مسابقات مهم از داوران ایرانی استفاده می کنند ، گفت: بدون شک و بدون تعارف هرکدام از هموطنانم اگر به جای من در گرند پری تهران انتخاب می شدند من به آنها تبریک می گفتم چون به هر حال مهم اینحاست که یک ایرانی در کار قضاوت بازیهای مهمی مثل گرند پری بانوان حضور داشته باشد و اینبار قرعه فدراسیون جهانی به نام من خورده است و تلاش می کنم که نماینده شایسته ایی برای داوری ایران باشم.
مسابقات گرند پری شطرنج بانوان جهان(مرحله دوم) طی روزهای 22 بهمن تا 4 اسفندماه در سالن  فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.
 

۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۲:۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن