تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجیدی: مدیون لباس با ارزش استقلال هستم


واضح آرشیو وب فارسی:متا ورزش:



متاورزش- فصل گذشته در جدول گلزنان لیگ برتر چهاردهم اسم یک مدافع هم بین مهاجمان و هافبک‌های لیگ برتری به چشم می‌خورد که هم خوب سر می‌زد هم شوت. عبدا… ویسی با آزاد گذاشتنش ترتیبی داده بود تا از چپ آن‌قدر جلو برود که در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و او هم به تعارف عبدا… «نه» نمی‌گفت و هر یکی، دو هفته در میان خبر گلزنی‌اش به گوش می‌رسید.
او فصل پیش هم در نیم‌فصل زمستانی مد نظر قلعه‌نویی قرار گرفت و ویسی هم از آنجا که علاقه خاصی به سرمربی فصل پیش استقلال داشت اعلام کرد که مشکلی برای انتقالش ندارد اما شرایط برای این جابه‌جایی مهیا نشد تا سرانجام در تابستان 94 مظلومی او را فرا بخواند. میثم مجیدی به استقلال آمد و قراردادش را بست تا یکی از چندین خرید تیمی باشد که حسابی در نقل ‌و انتقالات خانه‌تکانی کرده بود. مصاحیه دفاع چپ استقلال با خبرورزشی را بخوانید. هنوز هم با استقلال خوزستانی‌ها و رفقایت در تیم قبلی‌ات ارتباط داری؟
البته که دارم. اتفاقاً شب قبل از بازی‌شان با پرسپولیس به هتل المپیک و اردوی‌شان رفتم، هم‌تیمی‌های سابقم را دیدم و بابت شرایط خوب‌شان در فصل جاری به آنها تبریک گفتم و برای‌شان آرزوی موفقیت کردم. فکر می‌کنی می‌توانند در پایان فصل جام یا حداقل سهمیه آسیایی را بگیرند؟
استقلال خوزستان به دلیل حفظ نفرات خود در طول سال‌های اخیر یک تیم یکدست و هماهنگ است که مربی جاه‌طلبی دارد. با شناختی که از عبدا… ویسی دارم مطمئن هستم بهترین رتبه و مقام را برای تیمش در پایان فصل پیش‌بینی کرده و آن را می‌خواهد. بازیکنانش هم دیگر کم‌تجربه نیستند و فقط باید در نیم‌فصل دوم بدانند که دیگر تیم ناشناخته‌ای نیستند و همه روی آنها حساب ویژه باز می‌کنند. مثل دو بازی اول برگشت؟
بله، آنها مقابل سپاهان و پرسپولیس فقط یک امتیاز گرفتند و این نتیجه خوبی نیست. ویسی باید شرایط تیمش را تغییر بدهد تا از نظر روحی لطمه نخورد. ویسی را هم دیدی؟ حرفی به تو نزد؟
خیلی خوشحال بود که من در استقلال پیشرفت کرده‌ام. مطمئن هستم که کمک‌های او در سال گذشته به پیشرفتم کمک کرده است. او همان شب هم با من صحبت کرد و نصیحت‌هایی را با من در میان گذاشت که حتماً از آنها استفاده خواهم کرد. گفتی پیشرفت کرده‌ای. خودت قبل از آن که به استقلال بپیوندی، حدس می‌زدی در تیمی با وجود یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی و ستاره‌های دیگر فیکس بشوی؟
خیلی تلاش کردم. از اول خواستم که برای پیشرفت کردن با استقلال همکاری کنم تا هم به این تیم کمک کرده باشم و هم به خودم، خدا هم کمک کرد و توانستم جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم. پرویزخان هم در این مدت خیلی با من حرف زد و نکات خیلی خوبی را با من درمیان گذاشت. من هم آنها را مو به مو اجرا کردم و تا حدودی موفق شدم. چرا تا حدودی؟ مگر به تیم ملی دعوت نشدی؟
خیلی از این بابت خوشحالم. این لطف خدا بود و توجه کارلوس کروش به بازیکنان لیگ برتری. البته نباید این را هم از نظر دور نگه داشت که بازی کردن در استقلال خیلی کمک کرد تا زحمات این سال‌های من بیشتر دیده شود. بخش عمده‌ای از موفقیت امروزم را مدیون لباس بزرگ تیم استقلال هستم. از حال و احوال سرمربی تیم ملی خبر داری؟ اصلاً می‌دانی الان با بیماری‌اش چه کار می‌کند یا نه؟
البته که پیگیر هستم. البته خودم به شکل مستقیم نه ولی از طریق خسرو حیدری و امید ابراهیمی که با کروش در ارتباط هستند سراغ حال او را می‌گیرم و آخرین خبری که دارم می‌گفتند که حالش خوب است. امیدوارم همیشه سلامت باشد و ما هم از تجربیاتش استفاده کنیم. از مرحله فعلی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عبور می‌کنیم؟
تقریباً عبور کرده‌ایم. دو بازی خانگی با عمان و هند داریم و آنجا صعودمان را مسجل خواهیم کرد. فکر می‌کنم کار اصلی‌مان مرحله بعد است و باید خودمان را برای آن مرحله آماده کنیم. گرچه همین مرحله را هم اگر دست‌کم بگیریم، ممکن است برایمان مشکل‌ساز شود. بازی در استقلال تهران چه تفاوت‌هایی با بازی در استقلال خوزستان دارد؟
خب اسم هر دو تیم شبیه هم است ولی شرایط کار در دو تیم زمین تا آسمان با هم متفاوت است. در کل بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه همین‌طور است و تا قبل از آن که به استقلال بیایم این مطلب را شنیده بودم ولی وقتی در بطن کار قرار گرفتم، متوجه شدم که وضعیت واقعاً متفاوت است. با این همه شکر خدا طوری در استقلال کار کردم که بتوانم نظر مطلوب کادر فنی را جلب کنم و الان که می‌بینم باشگاه، مربیان تیم و مردم از من رضایت دارند، برایم خیلی ارزش دارد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم هم بتوانم همین روند را ادامه دهم. الان به آرزویت رسیده‌ای؟
خیلی دوست داشتم در این سطح بازی کنم و بله! خوشحالم. با توجه بالای مردم و رسانه‌ها مشکلی نداری؟
می‌دانم که اعضای این دو تیم زیر ذره‌بین رسانه‌ها و مردم هستند و به همین خاطر چه در زندگی فوتبالی و چه شخصی‌ام خط قرمزهایی را برای خودم تعیین کرده‌ام که از آنها رد نشوم و با همین فکر فقط به فوتبال می‌پردازم. خط قرمزهایت چیست؟ یکی را شرح بده!
همین حاشیه‌هایی که اطراف دو تیم و بازیکنانش وجود دارد بدترین چیزهاست. خط قرمز گذاشته‌ام که فقط به فوتبال فکر کنم و کاری به مسائل دیگر نداشته باشم. تغییر چهره هم داده‌ای. فصل پیش ریش داشتی!
خب خیلی وقت بود که با ریش فوتبال بازی می‌کردم و حالا هم ممکن است دوباره ریش بگذارم اما دلیل خاصی ندارد و فقط خواستم برای خودم تنوع به وجود آورده باشم. خیلی از فوتبالیست‌ها با پیشنهاد بازی در فیلم هم مواجه شده‌اند. باید منتظر هنرپیشه شدنت هم باشیم؟
ما همین فوتبال‌مان را بتوانیم بازی کنیم هنر کرده‌ایم. هنر ما همین است و اصلاً استعداد بازیگری ندارم. من برای فوتبال بازی کردن ساخته‌ شده‌ام نه هنرپیشگی. در استقلال با کدام یک از بازیکنان بیشتر رفیق هستی؟
تقریباً با همه خوبم. همه با هم رفاقت داریم ولی خب شاید با جابر، میلاد، یعقوب و روزبه که همسن و سال هم هستیم بیشتر نشست و برخاست دارم. اما در کل رفاقت بین همه نفرات‌مان موج می‌زند و این را می‌توانید در شکل بازی‌های تیم‌مان ببینید. البته بزنم به تخته که استقلال چشم نخورد. فکر ‌کنم سال گذشته تیمت بیشتر از تیم این فصلت تماشاگر داشت! این‌طور نیست؟
نمی‌دانم چرا استقلالی‌ها از بازی‌های تیم‌شان کم استقبال می‌کنند. ما واقعاً به حضور آنها نیاز داریم. حالا هم که صدر جدول هستیم و همه ما تلاش می‌کنیم تا آنها را شاد و خوشحال و راضی نگه داریم نمی‌دانم چرا تعداد کمی به ورزشگاه می‌آیند. حرفی با آنها نداری؟
دعوت‌شان می‌کنم تا به جای تلویزیون، بازی‌های ما را از نزدیک ببینند. ما با حمایت آنها شانس خیلی بیشتری برای قهرمانی پیدا خواهیم کرد.
14 دی 1394 - 20:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: متا ورزش]
[مشاهده در: www.metavarzesh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن