تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804625784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت کشورهای معتبر جهان از روحانی/کدام سخنان رئیس‌جمهور، پاپ را تحت تاثیر قرار داد؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دعوت کشورهای معتبر جهان از روحانی/کدام سخنان رئیس‌جمهور، پاپ را تحت تاثیر قرار داد؟
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: هنوز از سفر آتی رئیس جمهوری مطلع نیستم اما دعوت های زیادی از رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفر به کشورهای معتبر جهان شده و متقابلا ایران هم دعوت هایی دارد و افرادی در نوبت هستند.
آفتاب : حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه چهارشنبه در حاشیه سومین نشست هم اندیشی مشاوران امور مجلس، معاونت ها، سازمان ها و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها در اردوگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران ایرنا و پانا درخصوص سفر رئیس جمهوری به فرانسه و ایتالیا اظهار داشت: این سفر، سفر بسیار پرباری بود و از جنبه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی برای کشور داشت.


به گزارش آفتاب، وی افزود: دستاورد سیاسی این سفر این بود که بعد از اجرایی شدن برجام اقبال جهان به خصوص اقبال جامعه اروپا به ایران برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی و همکاری در مسائل امنیتی منطقه و درخواست از ایران برای ایفای نقش بیشتر در مبارزه با تروریسم و بالاخره ایران هراسی که بر اثر تبلیغات سوء دشمنان ، صهیونیست ها و دیگران شکل گرفته بود با این سفر و فضایی که ایجاد کرد، یکباره به نشان دادن چهره واقعی انقلاب اسلامی، چهره صلح دوست و تمدنی ایران منجر شد.


انصاری ادامه داد: تعاملی سازنده‌ای که جزو برنامه های انتخاباتی رئیس جمهور بود خوشبختانه بعد از اجرایی شدن برجام یکی پس از دیگری محقق شد.


**صحبت‌های رئیس‌جمهوری، پاپ را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود 


انصاری با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری در ایتالیا و فرانسه گفت: رئیس جمهوری در ملاقات با آقای پاپ صحبت‌های بسیار پرمحتوا و عمیقی در خصوص دفاع از چهره رحمانی و صلح‌دوست اسلام و نگاه اسلام به نهضت انبیا و سایر ادیان داشت که او را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود و اظهاراتی که آقای پاپ داشت نشان‌دهنده این موضوع بود.


وی افزود: در عرصه سیاسی این سفر یک پیروزی بزرگ بود و نشان داد که ایران منزوی نیست بلکه به عنوان یک کشور قوی، مقتدر، با تمدن و اثرگذار در سطح منطقه و جهان در کانون توجه جهانی است.


انصاری گفت: به لحاظ اقتصادی هم مشکل تحریم بانکی و بیمه‌ای به عنوان دو عامل بازدارنده در هر نوع فعالیت اقتصادی در سال های گذشته در اثر تحریم های ظالمانه به نوعی دست و پای سرمایه گذاران و فعالیت های اقتصادی و تعامل اقتصادی ما با دنیا را بسته بود.


وی افزود: خوشبختانه به دنبال برداشته شدن تحریم‌ها، با تعامل بانکی و بیمه‌ای که میان بانک‌های معتبر ایتالیا و فرانسه با جمهوری اسلامی ایران برقرار شد قفل اصلی بر فعالیت های اقتصادی برداشته شد.


معاون رئیس جمهوری در امور مجلس اظهار داشت: قراردادها و تفاهم نامه هایی که در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی و توسعه فرودگاه و همچنین در حوزه فعالیت های کشاورزی، داروسازی و مسایل گردشگری، دانشگاه ها و همکاری های علمی منعقد شد، بسیار گسترده بود.


**تمام قراردادها و تفاهم نامه های منعقده در راستای اقتصاد مقاومتی بود


وی تاکید کرد: تمام تفاهم نامه ها و قراردادهایی که در این سفر توسط جمهوری اسلامی ایران امضا شد در راستای اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند.


**پول‌های آزاد شده از برجام برای خرید هواپیما به کار گرفته نشده است


انصاری گفت: با فضاسازی ناشی از عدم اطلاع یا احیانا بی مهری های حسودانه ای که هنوز در برخی رسانه ها وجود دارد القای شبهه کرده و می کنند که احیانا پول های آزاد شده از اجرای برجام برای خرید هواپیما و امثال اینها به کار گرفته شده و این مطلقا صحت ندارد.


وی تاکید کرد: این قراردادها از محل سرمایه گذاری مستقیم خود شرکت های خارجی در ایران است و موجب اشتغال خواهد شد، در خودروسازی هم از محل تضمین هایی که خود این شرکت ها دادند موجب بهبود کیفیت خودرو، توسعه اشتغال و ورود ما به بازار خودرو منطقه و جهان خواهد شد.


انصاری ادامه داد: در حوزه حمل و نقل هوایی در سال های گذشته جایگاه و سهم خود را در برابر شرکت های برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس یا ترکیه از دست دادیم و این ظلم به ملت ایران است.


وی افزود: حق ما نبود به عنوان کشوری که زمانی عنوان بزرگترین ناوگان هوایی منطقه را داشتیم به یک کشور ضعیف تبدیل شویم؛ بازسازی این ناوگان با سرمایه گذاری و نیز با تضمین خود شرکت های اروپایی بدون این که ما یک دلار از منابع داخلی خرج کنیم پیروزی بزرگ و قرارداد کاملا در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است.


انصاری گفت: قراردادهایی که برای همکاری در صنایع نفت، دریایی، توسعه مخابرات و ارتباطات برقرار شده به ما کمک خواهد کرد که با سرعت بیشتری در حوزه های مشترک که منافع ملی ما را کشورهای همجوار می برند دستیابی پیدا کنیم.


وی اضافه کرد: در موضوع ارتقای بهره وری آب، مهار آب های مرزی، آب های سطحی و استفاده از دانش های نو در کشاورزی مسایلی منطبق با اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری خارجی در ایران و زمینه ساز برای بستر اشتغال برای جوانان است. 


**تاکید بر نقش فرهنگیان در انتخابات


انصاری در پاسخ به سوالی در خصوص نقش فرهنگیان در انتخابات گفت: مردم بر اساس اعتمادی که به این قشر فرهیخته و معتبر داشتند، از اول انقلاب صندوق های رای را به عنوان مجریان انتخابات به مدارس، فرهنگیان و مدارس و معلمان سپردند و اینها امانت داران خوبی بودند، از این بابت باید تشکر کنم.


انصاری ادامه داد: در مرحله دوم نقشی که معلمان محترم در ایجاد انگیزه شرکت در انتخابات از طریق دانش آموزان، انجمن اولیا و مربیان در این میان ایفا کردند نقش برجسته ای است و الان هم برجسته است.


انصاری گفت: به هر حال معلمان مرجع اجتماعی هستند. مردم به این قشر احترام می گذارند، حرف معلمان و فرهنگیان برای مردم حجت است، از معلمان و فرهنگیان عزیز درخواست می کنم همان نقشی که در 36 سال گذشته ایفا کردند این بار هم در دعوت مردم به شرکت در انتخابات بیشتر ایفا کنند.









تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن