تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798411199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: سطح بازی از لیگ پایین تر بود/ استیلی: باز از داوری ضربه خوردیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


منصوریان: سطح بازی از لیگ پایین تر بود/ استیلی: باز از داوری ضربه خوردیم ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت: سرمربی نفت تهران گفت: سطح بازی با ملوان به دلیل کیفیت نامناسب زمین، از لیگ برتر پایین‌تر بود.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار ملوان و نفت تهران که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: در خصوص مسائل فنی زیاد نمی‌توانم صحبت کنم. سطح این بازی از لیگ برتر پایین‌تر بود چون کیفیت بد زمین اجازه نمی‌داد دو تیم فوتبال بازی کنند. ما مجبور بودیم بازی مستقیم انجام دهیم. من در رختکن به بازیکنان تیمم گفتم این بازی شاید یک گل داشته باشد و هر تیمی که روی حادثه به گل برسد 3 امتیاز را به دست می‌آورد.
وی افزود: در این دیدار ندیدیم که هیچ یک از دو تیم با بیش از 4 یا 5 ضرب مالک توپ باشند. تا آنجایی که به خاطر دارم کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی سه یا چهار سال قبل خیلی بهتر از امروز بود. تیم ملوان که قطب فوتبال کشور بوده و بازیکنان فنی زیادی مثل سیدجلال رافخایی، پژمان نوری و... دارد نیاز است که در یک زمین با کیفیت مناسب تمرین و بازی کند.
سرمربی نفت تهران تاکید کرد: بازی کیفیت فنی لازم را نداشت. ما باید از تیم ملوان مراقبت می‌کردیم چون آنها همین زمین که چنین شرایطی دارد را خیلی خوب می‌شناسند. من به لحاظ فنی راضی نیستم اما در زمین انزلی امتیاز گرفتن مقابل تیمی مثل ملوان خوب است چون ما با الجیش در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و باید با روحیه به مصاف این تیم می‌رفتیم. همین روحیه 50 درصدی پیش از بازی با الجیش برای ما خوب است.
منصوریان در خصوص مشکلات مالی که اکثر باشگاه‌های ایرانی با آن درگیر هستند، گفت: به غیر از 3 باشگاه یعنی سیاه‌جامگان، گسترش‌فولاد و استقلال خوزستان فکر می‌کنم تقریباً همه فوتبال ایران درگیر مشکلات مالی است و این برای فوتبالی که تیم ملی‌اش در رنکینگ آسیا اول است زشت بوده و خوب نیست. مشکلات مالی باعث شد ما برخی از بازیکنان تاثیرگذار خود مثل نانگ را بفروشیم که فروش این بازیکنان بر روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشته است. این اتفاق در حالی افتاد که من و مدیرعامل باشگاه راضی به فروش آن بازیکنان نبودیم.
وی در خصوص دیدار سه‌شنبه آینده تیمش مقابل الجیش قطر در مرحله پلی‌آف قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما مقابل الجیش وظیفه سنگینی داریم، انتظار داریم در بازی با الجیش هواداران فوتبال ایران فارغ از هر رنگی چه آبی بوده، چه قرمز، چه آذری، چه شمالی، چه جنوبی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و مانند سال گذشته از ما حمایت کنند تا از سد تیم الجیش بگذریم. با توجه به امکاناتی که الجیشی‌ها دارند ترسی از ما نداشته و ترس آنها فقط از هواداران ما است.
منصوریان در خصوص اینکه چرا از حسینی در این بازی استفاده نکرد، گفت: خوشبختانه سیدجلال پس از آنکه دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشت به جمع ما اضافه شده اما به خاطر کیفیت بد زمین از او استفاده نکردم. شرایط سنی سیدجلال به گونه‌ای نیست که اگر در چنین زمینی مصدوم شود؛ زود برگردد. ما از سیدجلال و تجربه او در بازی با الجیش استفاده می‌کنیم و امیدوارم در فروردین ماه که تیم ملی بازی دارد او به باشگاه صدتایی‌ها اضافه شود. سر مربی ملوان هم در نشست پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی سنگین و فیزیکی بود. متاسفانه تیم ما باز هم از ناحیه داوری ضربه خورد و اشتباهات داوری برای ما همانند دیدارهای گذشته مشکل‌ساز شد. استیلی افزود: صالحی، داور بازی در فضایی که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد می‌توانست اعلام پنالتی کند اما خیلی ساده از کنار این قضیه گذشت. ما دیگر نمی‌دانیم صدای اعتراض‌مان را به چه کسی برسانیم. در 7 بازی داوری برای ما مشکل‌ساز بوده و برای تیمی مثل ما سخت است که به این شکل با آن برخورد شود.
استیلی در خصوص مسائل فنی بازی یادآور شد: بازیکنان ما در این دیدار به نسبت به دیدار قبل عملکرد بهتری داشتند و چند فرصت خوب گلزنی داشتیم که اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم. متاسفانه امروز هواداران به دلیل محرومیت کنار تیم ما نبودند و این مسئله تاثیر منفی خودش را روی کیفیت بازی گذاشت.
وی با تاکید بر اینکه ملوان هفته‌های بعد بهتر خواهد شد گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب و مردم انزلی را خوشحال کنیم. من امروز از عملکرد دو، سه بازیکن راضی نبودم اما بقیه نفرات شرایط خوبی داشت و قطعا در دیدارهای آینده بهتر خواهیم شد.
سرمربی ملوان درباره اینکه عملکرد نه چندان خوب بازیکنان تازه وارد تیمش گفت: هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید، شرایط مالی‌مان اجازه نمی‌داد در نیم فصل بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کنیم و با هزینه بسیار کم نفرات جدید را به خدمت گرفتیم.
استیلی در واکنش به این سوال که چرا مازیار زارع در کنار زمین گرم کرد اما وارد زمین نشد، عنوان کرد: از مازیار خواستیم که پس از گرم کردن به میدان بیاید اما او اعتقاد داشت از نظر روحی و روانی شرایط خوبی برای بازی کردن ندارد.
وی در خصوص اینکه چرا باشگاه ملوان مهرداد اولادی را به خدمت نگرفت، تصریح کرد: در خصوص جذب اولادی مسئله‌ای پیش آمد که باشگاه با جذب این بازیکن مخالفت کرد و دلیل این مسئله را شما می‌توانید از مسئولان باشگاه سوال کنید.
سرمربی ملوان درباره عملکرد مهاجمان تیمش گفت: ما در خط حمله سیدجلال رافخایی را در اختیار داریم که مهاجم بسیار خوبی است اما اگر او مصدوم شود بازیکن جانشین برای وی نداریم به این خاطر به دنبال جذب مهاجم هستیم.
استیلی گفت: ما تلاش خود را می‌کنیم و به سقوط فکر هم نمی‌کنیم. 43 43

کلید واژه ها: باشگاه نفت تهران - باشگاه ملوان - حمید استیلی - علیرضا منصوریان -




چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 18:10:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن