تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819529597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره امور مطبوعات زنجان: برگزاری دوره تکمیلی کلاس خبرنگاری به سال بعد موکول شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره امور مطبوعات زنجان:
برگزاری دوره تکمیلی کلاس خبرنگاری به سال بعد موکول شد
رئیس اداره امور مطبوعات اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری دوره تکمیلی کلاس خبرنگاری به سال بعد موکول شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری دوره تکمیلی کلاس خبرنگاری به سال بعد موکول شد



ام‌البنین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دوره مقدماتی آموزشی خبرنگاری پیش از این در زنجان برگزار شده بود و قرار بود تا قبل از پایان سال دوره تکمیلی نیز در استان برگزار شود. وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مذکور با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود، تصریح کرد: اساتید دوره تکمیلی دوره همانند دوره مقدماتی از مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه کشور خواهند بود. رئیس اداره امور مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در دوره آموزشی مقدماتی 25 نفر از خبرنگاران حضور داشتند، اضافه کرد: دوره تکمیلی به علت نرسیدن به این حد نصاب امسال برگزار نشد. وی با اشاره به اینکه قرار است، این دوره سال آینده برگزار شود، افزود: افرادی که در دوره مقدماتی حضور داشتند و یا افرادی که پیش از این دوره آموزشی خبرنگاری را گذرانده‌اند، مجاز به حضور در دوره هستند. حیدری با بیان اینکه دوره آموزشی گذرانده شده باید بیش از 60 ساعت باشد، اضافه کرد: همچنین افرادی که مدرک دوره آموزشی آنها از مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه کشور باشد، نیز مجاز به حضور در دوره خواهند بود. رئیس اداره امور مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از خبرنگاران خواست: در صورت تمایل برای حضور در این دوره هرچه زودتر آمادگی خود را به اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کنند. به گزارش فارس، پیش از این قرار بود، دوره تکمیلی آموزش خبرنگاری قبل از عید در استان زنجان برگزار شود که به علت به حد نصاب نرسیدن ثبت نام کنندگان این دوره امسال برگزار نمی‌شود. به گفته مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هزینه حضور در این دوره آموزشی به ازای هر خبرنگار 200 هزار تومان است.

94/11/14 - 16:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن