تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799310500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار: وصیت‌نامه‌ شهدای ورزشکار فریدونکنار جمع‌آوری می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار:
وصیت‌نامه‌ شهدای ورزشکار فریدونکنار جمع‌آوری می‌شود
مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار گفت: در تلاش هستیم وصیت‌نامه‌ها و عکس‌های ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان را جمع‌آوری کنیم.

خبرگزاری فارس: وصیت‌نامه‌ شهدای ورزشکار فریدونکنار جمع‌آوری می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، مرتضی اسدپور بعد از ظهر امروز در نشست شورای قشر بسیج ورزشکاران فریدونکنار اظهار کرد: قدم گذاشتن در عرصه ورزش همراه با پشتکار و اعتماد به نفس شروع ورزش قهرمانی و کسب افتخارات ملی است. وی با بیان اینکه جوانان ورزشکار بسیجی به راحتی می‌توانند در کانون بسیج ورزشکاران عضو شوند و فعالیت کنند، افزود: ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین جوانان و ورزشکاران برای آشنایی هرچه بیشتر آنان با وقایع دفاع مقدس الزامی است تا با رشادت‌ها و حماسه رزمندگان آشنایی پیدا کنند و یکی از اهداف مهم تاسیس کانون بسیج ورزشکاران نیز در این راستا است. مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار بیان کرد: در پنج ماه فعالیت جدید کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار، این کانون در موضوعات مختلف از جمله در عرصه فرهنگی و ورزشی فعالیت‌های خوبی انجام داده و در این مدت توانست به رتبه چهارم در رده کانون‌های استان برای نخستین‌بار دست یابد و سایت شباب این کانون هم توانست در استان برای نخستین‌بار جزء سایت‌های بر‌تر قرار بگیرد. اسدپور با اشاره به اینکه تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران، تصریح کرد: این شورا به عنوان اتاق فکر عملکرد بسیار مناسبی در عرصه‌های مختلف فرهنگی شهرستان داشته است. وی ادامه داد: در حوزه نیروی انسانی کانون بسیج ورزشکاران و جذب و سازماندهی نیروهای بسیجی عادی و فعال مشکلات و نواقص متعددی از گذشته بوده که با تلاش و همت اعضای شورای کانون این نواقص و کمبود‌ها نیز برطرف می‌شود و ما در تلاش هستیم وصیت‌نامه‌ها و عکس‌های ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان را جمع‌آوری کنیم تا در جلد دوم آلبوم شهدای ورزشکار چاپ شود. اسدپور در تشریح گزیده‌ای از عملکرد پنج ماهه این کانون از تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران، چاپ جلد اول آلبوم شهدای ورزشکار شهرستان، تشکیل هیئت عزاداری عاشقان امام علی (ع) در ایام محرم، بازسازی و تجهیز دفتر جدید کانون بسیج ورزشکاران و فعال کردن حلقه‌های صالحین ورزشکار خبر داد. مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار اعزام برادران بسیجی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتسال به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهید تقوی و شهید رخشانی به مناسبت هفته پهلوانی و روز قشر بسیج ورزشکاران، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته پهلوانی و روز قشر بسیج ورزشکاران، دیدار با خانواده‌های سردار شهید حاج حسین بصیر و شهیدان یزدان‌خواه بمناسبت هفته تربیت‌بدنی، دیدار با بازنشسته‌های عرصه ورزش به‌مناسبت روز بازنشسته‌ها، دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان به‌مناسبت هفته ناجا، برپایی ایستگاه صلواتی به‌مناسبت عید غدیرخم، دیدار با مربیان و ورزشکاران سادات و برگزاری جلسات متعدد شورای قشر جهت هماهنگی هرچه بهتر برگزار شدن نخستین یادواره شهدای ورزشکار را نیز به این لیست اضافه کرد.

94/11/14 - 16:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن