تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی دانش‌آموزی در فریدونکنار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد
اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی دانش‌آموزی در فریدونکنار
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از اجرای مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی دانش‌آموزی در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی دانش‌آموزی در فریدونکنار



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، سید عظیم اسماعیل‌زاده امشب در جلسه گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در فریدونکنار با تبریک این ایام، اظهار کرد: وحدت و ایثار مردم مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران بود که هم‌اکنون گرامیداشت این ایام وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود. وی افزود: اتحاد و یکپارچگی مردم، رهبری پدرانه و بی‌بدیل امام خمینی (ره)، پیروی از ولایت‌فقیه و بصیرت مردم از مهم‌ترین نکات شکست طاغوت برشمرده می‌شوند. مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با تاکید بر لزوم گرامیداشت برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان، تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش و همه دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی هستیم. وی با اشاره به اینکه انقلابیون ایران برای تحقق جمهوری اسلامی زحمات فراوان کشیدند، بیان کرد: باید همه مردم و به ویژه نخبگان و فرهیختگان دین خود را به انقلاب اسلامی مردم ایران ادا کنند و در پاسداری از آرمان‌های این راه ثابت‌قدم باشیم. اسماعیل‌زاده وحدت دولت و ملت را در همین راستا بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران با زیربناهای ارزشی و دینی شکل گرفت و ادامه یافت و باید اقشار مختلف جامعه با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ارادت خود به ولایت و جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند. وی در تشریح برخی از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار از تجلیل از منتخبان دانش‌آموز حوزه پرورشی با حضور مهمانان استانی و شهرستانی، اعزام سه اتوبوس کاروان دانش‌آموزی به اردوی راهیان نور جنوب کشور و به صدا درآمدن زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد الغدیر فریدونکنار نام برد. مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از برگزاری مسابقه نقاشی خیابانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، برگزاری یادواره شهدا به صورت هماهنگ در همه مدارس فریدونکنار و به صورت نمادین در یکی از مدارس شهری، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه شهر خبر داد. اسماعیل‌زاده گفت: افتتاحیه اجرای نمایش دانش‌آموزی همراه با برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی، تقدیر از مدیران پرتلاش در عرصه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی برای بازسازی عتبات عالیات، برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی، افتتاح مدرسه 6 کلاسه مرحوم عابدیان و اجرای طرح مدام و جشن انقلاب در تمام مدارس همراه با تجلیل از نخبگان آموزشگاهی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار است.

94/11/12 - 21:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن