تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805179195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان تا 11 اردیبهشت همچنان رئیس می‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 کفاشیان تا 11 اردیبهشت همچنان رئیس می‌ماند
گزارش جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون؛
کفاشیان تا 11 اردیبهشت همچنان رئیس می‌ماند صبح امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گردهم آمدند تا درمورد مسائل مهمی به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پایان به جمع‌بندی و تصمیم گیری برسند که یکی از این مسائل بحث اداره فدراسیون تا اردیهشت‌ماه به دست سرپرست بود.


به گزارش فرهنگ نیوز، طی چند روز اخیر صحبت‌های مختلفی در خصوص اتمام فعالیت علی کفاشیان در 15 اسفند صورت گرفت و برخی گفتند پس از این تاریخ باید فدراسیون فوتبال با سرپرست اداره شود اما از قرار معلوم اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسیده‌اند که علی کفاشیان تا زمان انتخابات فدراسیون همچنان رئیس باقی بماند.

شهرام دبیری یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه هیأت رئیسه اظهار داشت: کفاشیان تا زمانی که انتخابات برگزار می‌شود به کار خود در فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد. این موضوع چیزی نبود که بخواهیم آن را در جلسه هیأت رئیسه مصوب کنیم.

زمان آغاز ثبت‌نام و انتخابات فدراسیون فوتبالدر نشست صبح امروز (چهارشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون تصمیم‌گیری شد که طبق تصمیم اتخاذ شده 11 اردیبهشت‌ماه 95 این مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال زمان ثبت‌نام کاندیداها نیز از 11 اسفندماه آغاز خواهد شد.

اسلامیان: در فوتبال چیزی به اسم سرپرست نداریممحمود اسلامیان پس از پایان نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تعیین زمان انتخابات این فدراسیون و ثبت‌نام کاندیداها گفت: انتخابات 11 اردیبهشت‌ماه 95 برگزار می‌شود و با این شرایط از اوایل اسفندماه 94 نیز ثبت‌نام کاندیداها آغاز خواهد شد. ما در این بین تعطیلاتی خواهیم داشت که با در نظر گرفتن این تعطیلات انتخابات را به اواسط اردیبهشت‌ماه موکول کردیم.

وی درباره اینکه بحث سرپرستی در فدراسیون فوتبال پس از پایان دوره علی کفاشیان به کجا رسید، اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون فوتبال با اساسنامه‌ها دیگر فدراسیون‌ها فرق دارد و فقط مجمع باید در این خصوص تصمیم بگیرد. مجمع هم تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع را به هیئت رئیسه موکول کرد و نباید دیگر در این بحث‌ها دخالتی شود. اساسنامه کاملاً مشخص و به تأیید فیفا رسیده است و با توجه به اینکه ما یک بار به خاطر دخالت‌ها هزینه داده‌ایم، نباید یک بار دیگر چنین اتفاقی رخ بدهد. وقتی اردیبهشت‌ماه قرار است انتخابات برگزار شود، دیگر در مجمع فدراسیون هم چیزی به اسم سرپرست نداریم.

توضیح فدراسیون درباره معرفی کشور سوم به AFCامیرحسین حسینی درباره جلسه هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: امروز جلسه هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل برگزار شد و درباره مباحث مختلفی بحث و تبادل نظر شد. همان طور که آقای کفاشیان گفتند فدراسیون فو‌تبا‌ل مکلف به اجرای تصمیمات مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل است. البته درباره مناقشه ایران و عربستان هم آقای اسدی صحبت‌های خودشان را مطرح کردند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب کشور ثالث به عنوان میزبان بازی‌های ایران و عربستان، خاطر‌ نشان کرد: اعضای هیات رییسه درباره انتخاب کشور ثالث و معرفی آن هیچ گونه صحبتی در مورد آن انجام نداده‌اند و همان طور که می‌دانید بر اساس توافق انجام شده 45 روز AFC مهلت داده تا رابطه میان ایران و عربستان بهبود یابد. در حال‌ حاضر هیچ گونه بحثی برای معرفی کشور ثالث مطرح نشده است. همان طور که ما اعلام کرده‌ایم کشور ایران امن ترین کشور در منطقه است و باید بازی‌ها به میزبانی ایران برگزار شود.

عزیزی‌خادم‌: نباید جو زده تصمیم‌گیری کنیم

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در پایان نشست هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد بحث ادعای عربستان برای عدم حضور در ایران جهت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نداشتن امنیت گفت: هیات‌رئیسه نگاه جمعی دارد و اولویت ما حفظ جایگاه منافع ملی در فضای موجود است. ما باید بتوانیم از دو فاکتور نهاد رسمی که شامل دیپلماسی از طریق دولت و نهاد غیررسمی که شامل رایزنی‌های مسئولان فدراسیون مثل علی کفاشیان است این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: عربستان فضای پاکی و دوستی در فوتبال را فراموش کرده و ما نیازمند هستیم تا در شرایطی به دور از جو زدگی و ... رفتار مسالمت‌آمیزی داشته باشیم. با جوزدگی نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد. باید یک کارگروه تشکیل دهیم و نظرات مختلف را بشنویم و تصمیم درستی بگیریم. در ائتلاف و فضایی که عربستانی‌ها به وجود آورده‌اند همه چیز براساس بدبینی است و راه به جایی نمی‌بریم. باید با عقلانیت برای ارتقای جایگاه ملی تصمیم بگیریم و از ظرفیت‌های دیپلماسی خود استفاده کنیم.

عضو هیات‌رئیسه در رابطه با اینکه آیا علی کفاشیان تا زمان انتخابات در فدراسیون ماندنی شد عنوان کرد: با توجه به اختیاراتی که مجمع به هیات‌رئیسه داد و تصمیماتی که گرفته شد قرار شد علی کفاشیان تا انتخابات بماند.

وی در مورد اینکه آیا این تصمیم با نظر وزیر ورزش در تعارض نیست عنوان کرد: نظر وزیر هم این است که مجمع در راس امور است. گودرزی این مسئله را با شفافیت بیان کرد که هر تصمیمی که مجمع بگیرد همان اجرایی است و تنها مجمع هست که حق و سهم مالکانه در فوتبال دارد. امیدوارم همه تابع روند دموکراسی باشیم و پای روش‌های دموکراسی بایستیم و به آن پشت پا نزنیم. کسی نمی‌تواند به دموکراسی پشت پا بزند. ما وفاق داریم و هیات‌رئیسه خودش را تابع مجمع می‌داند. امیدوارم انتخابات سالمی داشته باشیم.

عزیزی‌خادم در پاسخ به این سوال که شیخ‌سلمان کاندید انتخابات ریاست فیفا شده و ممکن است او برای گرفتن رای کشورهای عربی نگاه حمایتی نسبت به آنها داشته باشد گفت: فضای موجود نشان می‌دهد که واقعیت این است که ما نتوانستیم از فاکتورهای رسمی و غیر رسمی خود را در رابطه با دیپلماسی استفاده کنیم. اکنون دو کاندید فیفا از کشورهای عربی هستند. لابی و چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی فاکتوری مهم است. اکنون تیم هسته‌ای ما با مذاکره توانسته یک افتخار بزرگ و فرامنطقه‌ای کسب کند ولی ما عملکرد قوی نداشتیم. با توجه به ظرفیت و پتانسیل انسانی کشور و قرار داشتن در رنکینگ اول فیفا بهره‌ای از این مسائل نبردیم. امیدوارم محدودیتی که در حال ایجاد است به سمت سیاست‌های حذفی نرود و این محدودیت‌ها را از میان برداریم.

منبع: مشرق


94/11/14 - 14:58 - 2016-2-3 14:58:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن