تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسعود رهنما: با حمایت منطقه آزاد انزلی رقابت های بین المللی شطرنج از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مسعود رهنما: با حمایت منطقه آزاد انزلی رقابت های بین المللی شطرنج از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود استان‌ها > گیلان - شطرنج استان گیلان همگام با امکانات سخت افزاری در بکارگیری نیروهای انسانی متخصص هم عملکرد قابل ملاحظه ای داشته است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با توجه به نزدیکی مسابقات بین المللی شطرنج که 460 ورزشکار زبده از 19 کشور جهان درآن حضور خواهند یافت ، از فعالیت های برنامه محور هیات شطرنج گیلان قدردانی کرد و افزود :اگر در سایر رشته های ورزشی استان نیز به طرح آمایش سرزمینی و جامعه ی آماری رشته های مختلف ورزشی نگاه ویژه ای داشته باشیم می توانیم روند توسعه را مدیریت کرده و به آرمان های خود نزدیک شویم .
وی از تشکیل ستاد ویژه برگزاری این دوره از رقابت ها بعنوان نکته ی مثبت یاد کرد و افزود :با ورود تیم جدید مدیریتی در منطقه آزاد انزلی و رویکرد متفاوت به فرایند توسعه همه جانبه ورزش، ضمن اینکه روند توسعه فضاهای ورزشی منطقه آزاد شتاب بیشتری داشته است ،حمایت از هیات های ورزشی و میزبانی مسابقات بزرگ نیز بر گستره موفقیت های ورزشی استان گیلان خواهد افزود .
وی سپس حضور قهرمان پرآوازه دنیا مانند آناتولی کارپف رادراین دوره از رقابت ها باشکوه و حایز اهمیت دانست و گفت :سطح این دوره از رقابتها به اندازه ای برای فدراسیون جهانی اهمیت دارد که برای اعزام بزرگترین قهرمانان دنیا اقدام می کند .
عباسی دستیار ویژه مدیرکل در امور هیئتهای ورزشی ، از تنگناهای مالی و بحران های فزاینده ای که درورزش گیلان وجود داشته سخن گفت وافزود :مسعود رهنما بعنوان مدیری که در فضای بحران به اداره امور پرداخته است ،بواقع از غرور ملی خود در فرایند توسعه ورزش گیلان گذر کرده و برای دستیابی به اهداف مورد نظرهر گونه نقد و زخم زبانی را تحمل کرده است .
وی ساماندهی هیات های ورزشی را یک فعالیت بسیار ارزشمند در فرایند توسعه باثبات ورزش گیلان قلمداد کرد وگفت : مدیر کل ورزش و جوانان برغم تلاش طاقت فرسا دراین حوزه، ازرسیدگی به مشکلات تیم های پرطرف دار ملوان ،داماش و سپیدرود نیز غافل نبوده است .
این کارشناس ورزش با پیش بینی اینکه ورزش گیلان از سال 95 تا 98 به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت ،ملاطفت در فضای رسانه ای و نقد سازنده و بدور از حب و بغض را لازمه همگرای در شاکله های توسعه استان ارزیابی کرد .
فاتحی معاون گردشگری منطقه آزاد انزلی هزینه کردن در ورزش را سرمایه گذاری پرسود و آورده ای مطمئن در ایجاد نشاط و شادابی آحاد جامعه نامید و تصریح کرد :در کنار توسعه زیر ساخت های ورزشی ،با کمک مدیرکل ورزش و جوانان میزبانی مسابقات شطرنج ،جت اسکی کشور ،والیبال ساحلی را خواهیم داشت و در همین راستا برای توسعه توریسم ورزشی و جذب سرمایه گذار مسابقات بین المللی را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد.
بیات رییس هیات شطرنج گیلان که تاکنون سیزده دوره مسابقات بین المللی را مدیریت کرده است از فقدان فضای مناسب برای انجام رقابت های بین المللی گفت و افزود :با تکمیل سالن منطقه آزاد و هتل های بزرگ و امکانات این منطقه دورنمای برگزاری مسابقات بین المللی شرایط مطلوب تری خواهد یافت .
رسولی عضو شورای شهر رشت گفت :برای جذب و ماندگاری گردشگران در استان گیلان باید از همه ی توانمندی های موجود استان به نحو شایسته استفاده کنیم و ورزش یکی از مهمترین و جذابترین آنهاست .

کلید واژه ها: استان گیلان - تالاب انزلی - شطرنج - وزارت ورزش و جوانان -




چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 15:05:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن