تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر وزیر همان نظر مجمع است عزیزی‌خادم‌:عربستان فضای پاکی در فوتبال را فراموش کرده، ما نباید جو زده تصمیم‌گیری کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نظر وزیر همان نظر مجمع است
عزیزی‌خادم‌:عربستان فضای پاکی در فوتبال را فراموش کرده، ما نباید جو زده تصمیم‌گیری کنیم
عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نظر وزیر ورزش هم همان نظری است که مجمع می‌گیرد و خود محمود گودرزی هم تاکید دارد مجمع در راس امور فوتبال است.

خبرگزاری فارس: عزیزی‌خادم‌:عربستان فضای پاکی در فوتبال را فراموش کرده، ما نباید جو زده تصمیم‌گیری کنیم



به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در پایان نشست هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد بحث ادعای عربستان برای عدم حضور در ایران جهت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نداشتن امنیت گفت: هیات‌رئیسه نگاه جمعی دارد و اولویت ما حفظ جایگاه منافع ملی در فضای موجود است. ما باید بتوانیم از دو فاکتور نهاد رسمی که شامل دیپلماسی از طریق دولت و نهاد غیررسمی که شامل رایزنی‌های مسئولان فدراسیون مثل علی کفاشیان است این مشکل را حل کنیم. وی افزود: عربستان فضای پاکی و دوستی در فوتبال را فراموش کرده و ما نیازمند هستیم تا در شرایطی به دور از جو زدگی و ... رفتار مسالمت‌آمیزی داشته باشیم. با جوزدگی نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد. باید یک کارگروه تشکیل دهیم و نظرات مختلف را بشنویم و تصمیم درستی بگیریم. در ائتلاف و فضایی که عربستانی‌ها به وجود آورده‌اند همه چیز براساس بدبینی است و راه به جایی نمی‌بریم. باید با عقلانیت برای ارتقای جایگاه ملی تصمیم بگیریم و از ظرفیت‌های دیپلماسی خود استفاده کنیم. عضو هیات‌رئیسه در رابطه با اینکه آیا علی کفاشیان تا زمان انتخابات در فدراسیون ماندنی شد عنوان کرد: با توجه به اختیاراتی که مجمع به هیات‌رئیسه داد و تصمیماتی که گرفته شد قرار شد علی کفاشیان تا انتخابات بماند. وی در مورد اینکه آیا این تصمیم با نظر وزیر ورزش در تعارض نیست عنوان کرد: نظر وزیر هم این است که مجمع در راس امور است. گودرزی این مسئله را با شفافیت بیان کرد که هر تصمیمی که مجمع بگیرد همان اجرایی است و تنها مجمع هست که حق و سهم مالکانه در فوتبال دارد. امیدوارم همه تابع روند دموکراسی باشیم و پای روش‌های دموکراسی بایستیم و به آن پشت پا نزنیم. کسی نمی‌تواند به دموکراسی پشت پا بزند. ما وفاق داریم و هیات‌رئیسه خودش را تابع مجمع می‌داند. امیدوارم انتخابات سالمی داشته باشیم. عزیزی‌خادم در پاسخ به این سوال که شیخ‌سلمان کاندید انتخابات ریاست فیفا شده و ممکن است او برای گرفتن رای کشورهای عربی نگاه حمایتی نسبت به آنها داشته باشد گفت: فضای موجود نشان می‌دهد که واقعیت این است که ما نتوانستیم از فاکتورهای رسمی و غیر رسمی خود را در رابطه با دیپلماسی استفاده کنیم. اکنون دو کاندید فیفا از کشورهای عربی هستند. لابی و چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی فاکتوری مهم است. اکنون تیم هسته‌ای ما با مذاکره توانسته یک افتخار بزرگ و فرامنطقه‌ای کسب کند ولی ما عملکرد قوی نداشتیم. با توجه به ظرفیت و پتانسیل انسانی کشور و قرار داشتن در رنکینگ اول فیفا بهره‌ای از این مسائل نبردیم. امیدوارم محدودیتی که در حال ایجاد است به سمت سیاست‌های حذفی نرود و این محدودیت‌ها را از میان برداریم.

94/11/14 - 14:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن