تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارتباطات خبر داد سرمایه‌گذاری 8 هزار میلیاردی در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزیر ارتباطات خبر داد
سرمایه‌گذاری 8 هزار میلیاردی در استان فارس
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در کمتر از یک سال 8 هزار و 877 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی برای توسعه «آی‌سی‌تی» در فارس انجام شده است.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذاری 8 هزار میلیاردی در استان فارس



به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود واعظی عصر امروز در شورای اداری استان فارس اظهار داشت: برخی از کشورها نمی‌دانستند چگونه برجام را باید عملیاتی کرد و سفر رئیس‌جمهور به ایتالیا و فرانسه سدها را شکست و اکنون آلمان هم برای دعوت رئیس‌جمهور تلاش می‌کند. وی با اشاره به تأثیر پسابرجام در بهبود وضعیت اقتصادی کشور، ادامه داد: نتیجه برجام این بود که تلاش 12 ساله دشمن برای وارد کردن تهمت‌های ناروا به نیروهای نظامی، دانشمندان هسته‌ای و ایران ناکام ماند و این یک پیروزی بزرگ است که باید ابتدا در میان مسئولان شادی ایجاد کرده و سپس توسط مسئولان این شادی به مردم منتقل شود. واعظی خاطرنشان کرد: سفر رئیس‌جمهور به فرانسه و ایتالیا، کاملاً با سفرهای گذشته مسئولان متفاوت بود و تشریفات و تکریم هیئت ایرانی در حد اعلاء انجام شد ضمن این‌که قراردادهای بسیار بزرگ و بی‌سابقه‌ای در این سفر امضا و تمام شروط ایران از قبیل سرمایه‌گذاری مستقیم یا توسط بانک‌ها، ایجاد خط اعتباری، انتقال فنّاوری، امکان عرضه محصولات تولیدی در ایران به بازارهای جهانی و ... پذیرفته شد. به گفته وی، رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت دولت است و از همین رو دولت مسائل سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و تنها به فکر حل مشکلات است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: زمانی 950 هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم و درآمد نفت را هم نمی‌توانستیم استفاده کنیم، ولی امروز بانک‌ها و سوئیفت آزاد شده که به‌طور حتم سال 95 شاهد رونق اقتصادی کشور خواهیم بود. وی ادامه داد: گروهی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که از موفقیت‌های دولت ناخشنود می‌شوند و تلاش می‌کنند آن‌ها را به‌گونه‌ای دیگر جلوه دهند، اما مدیران وظیفه‌ دارند به عنوان نماینده وزارتخانه‌های مختلف برای توسعه کشور حداکثر اهتمام را داشته باشند. واعظی خاطرنشان کرد: در کمتر از یک سال 8 هزار و 877 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی برای توسعه «آی‌سی‌تی» در فارس انجام شده است.

94/11/13 - 18:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن