تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طی دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در 50 مدرسه بیرجند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طی دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد
برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در 50 مدرسه بیرجند
معاون پرورشی آموزش و پرورش بیرجند از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در بیش از 50 مدرسه ابتدایی و متوسطه سطح شهرستان طی دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری بسیج برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در 50 مدرسه بیرجند



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بستانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، اظهار داشت: روز گذشته به مناسبت ورود امام راحل به میهن، زنگ انقلاب در تمام مدارس سطح شهرستان برگزار شد که مراسم نمادین آن در دبیرستان و هنرستان نرجسیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. وی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در بیش از 50 مدرسه ابتدایی و متوسطه سطح شهرستان در طول دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری بسیج برگزار می‌شود. معاون پرورشی آموزش و پرورش بیرجند تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری در مدارس، اعزام نخستین کاروان از دانش‌آموزان دختر به عتبات عالیات در روز گذشته و برگزاری همایش فصل حضور ویژه پرسش مهر رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر است. بستانی با اشاره به برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس متوسطه دوم، یادآور شد: دانش‌آموزان در 15 بهمن‌ماه جاری در برنامه میهمانی لاله‌ها شرکت می‌کنند. وی برگزاری جشن بزرگی با حضور دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان در 15 بهمن‌ماه با عنوان سه پاسداشت، پاسداشت نعمت امنیت، خون شهدا و انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش بیرجند در دهه فجر برشمرد و افزود: یکی از برنامه‌های شاخص آموزش و پرورش که همزمان با راهپیمایی 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود اجرای سرود همگانی توسط یک‌هزار و 357 نفر از دانش‌آموزان چهار مدرسه متوسطه اول بیرجند است. عضو هیئت زورخانه‎ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی نیز در این جلسه در ارتباط با برگزاری جشن گلریزان ویژه دانش‌آموزان نیازمند در بیرجند اظهار داشت: امسال بیست‌ و سومین دوره این جشن همزمان با 22 بهمن‌ماه در سالن جلسات شرکت مخابرات استان برگزار می‌شود. مهدی قمری تصریح کرد: سال گذشته بالغ‌بر 81 میلیون تومان در جشن گلریزان ویژه دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد که توانستیم برای تعدادی از دانش‌آموزان نیازمند البسه نوروزی تهیه کنیم. وی خاطرنشان کرد: همچنین شماره حساب 1060975633001 نزد بانک ملی مرکزی به نام انجمن اولیاء و مربیان آماده کمک خیران برای دانش‌آموزان نیازمند است.

94/11/13 - 15:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن