تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 620میلیارد ریال مطالبات کشاورزان چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پرداخت 620میلیارد ریال مطالبات کشاورزان چهارمحال و بختیاری استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، کمتر اتفاق می افتد که مطالبات پرداخت نشده ،در خرید و فروش خدمات یا کالا ، سر موقع به فروشنده پرداخت شود.


براساس همین گزارش ، گاهی پرداخت مطالبات در خصوص خرید خدمت،کالا یا محصول به قدر طولانی می شود که هم فروشنده و هم خرید نسبت به این تاخیر همواره ناخرسند بوده اند.
اما این مطالبات اگر در حوزه کشاورزی باشد،برای کشاورز که به سختی تلاش می کند تا لقمه نانی حلال به کف آورد،کمی با رنج همراه است.
در دولت یازدهم اما،در بخش تعاون روستایی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اتفاقی میمون و خرسند افتاده است و آن پرداخت ، مطالبات کشاورزان است.
یکی از کشاورزان روستایی می گوید:محصولات دامی را در کمترین زمان ممکن به تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری ارائه کرده است و در زمان لازم مطالبات خود را در دو ماه دریافت کرده است.
محمدعلی رئیسی افزود:شیر تولیدی را با قمیت مصوب به تعاون روستایی استان ارائه کرده است که با پرداخت به موقع طلب اش ،توانسته دامهای خود را در یک سال اخیر افزایش دهد.
مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 620میلیارد ریالی مطالبات کشاورزان خبر داد و گفت:تنها30میلیارد ریال بدهی باقی مانده این اداره برای خرید تضمینی شیر نیز تا پایان یک ماه آینده پرداخت می شود.
عباس سیاح، افزود:از ابتدای امسال تاکنون 680 میلیارد ریال شیر به صورت خرید تضمینی از دامداران استان خریداری شده است.
وی یادآور شد: امسال 45 هزار تن شیر با قیمت 14 هزار و 400 ریال از دامداران استان خرید تضمینی شده است.
سیاح تصریح کرد: تعاون روستایی 24 قلم کالا از جمله شیر، گندم، سیب زمینی و کلزا را متناسب با محصول تولیدی در هر استان از تولید کنندگان خرید تضمینی می کند.
مدیرتعاون روستایی استان از خرید و انبار 700 تن پرتقال و 400 تن سیب برای تامین نیاز میوه ایام نوروز در استان خبرداد .
به گفته وی، هم اینک 65 هزار نفر در تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری عضو هستند.
پفتنی است ،دامداران چهارمحال و بختیاری با دو میلیون و 700 هزار راس دام سبک و سنگین، سالانه 250 هزار تن شیر تولید و روانه بازار مصرف می کنند.
بیش از 365 واحد گاوداری صنعتی و 35 مجتمع دامداری در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




سه شنبه 13 بهمن 1394 - 13:22:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن