تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812873425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمقالۀ روزنامۀ العرب: نمی توانیم اشتباهات خود را به گردن ایران بیندازیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سرمقالۀ روزنامۀ العرب: نمی توانیم اشتباهات خود را به گردن ایران بیندازیم بین الملل > دیپلماسی - ایرنا نوشت: روزنامه العرب چاپ لندن در شماره امروز خود در مقاله ای با عنوان " ما نمی توانیم تمام اشتباهات خود را به گردن ایران بیندازیم " با اشاره به برخی از واقعیت های مربوط به کشورهای عربی آنها را عامل بسیاری از مشکلات فراروی جهان عرب دانست .


در این مقاله آمده است : پاپ واتیکان در رم به گرمی از حسن روحانی رییس جمهور ایران به عنوان یک روحانی استقبال به عمل آورد و بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به دیدار آیت الله سید سیستانی در نجف اشرف شتافت و با او در خصوص مسائل سرنوشت ساز به مشورت پرداخت. باید اعتراف کنیم که روحانیون اهل تسنن با حقوق دولت زندگی خود را سپری می کنند و قداست و خمس و حوزه علمیه را ندارند.
اعراب به شکل عجیبی ایران را مورد حمله قرار داده و می گویند انتخابات آنها پاک و منزه و سالم نیست در حالیکه اعراب اصلا انتخابات ندارند. آنها در میان خود آزادی جنسی دارند هر چند از نظر غربی ها این موضوع برای اعراب یک امتیاز بشمار می رود.
رسانه های گروهی کشورهای عرب به ویژه عربستان جوانان خود را از رفتن به سوریه جهت نبرد با ارتش سوریه بازمی دارند اما در عین حال جوانان سوریه را به انجام چنین کاری تشویق می کنند. آیا جوانان شان پدران و مادران چشم به راه فرزندان شان دارند اما جوانان سوریه ندارند؟ ما با این همه تناقض در گفتار و رفتار چه کنیم؟
ما نمی دانیم چرا سوری ها در چنین شرایطی با یکدیگر می جنگند زیرا جهان یا از رژیم سوریه متنفر است یا از ملت سوریه و هیچ کس نیست که هر دو را با هم دوست داشته باشد. در اردن نیز ظلم و ستم های اعمال شده علیه پناهجویان سوری غیرقابل تحمل است. ما وارد یک گردونه تاریک بی پایان شده ایم. نویسندگان و شعرای عرب سالیان سال مردم عراق را بیم دادند که مرگ و خونریزی از مرزهای شرقی یعنی ایران به سمت شما خواهد آمد در حالیکه ما هم اکنون شاهد آن هستیم که تانک های آمریکایی از سمت مرزهای غربی آمدند و محاصره و گرسنگی از سمت اعراب و داعش و القاعده از سمت غربی ها با مرگ و خونریزی به سمت عراق و عراقی ها رهسپار شدند.
امام خمینی (ره) در یک آپارتمان ساده زندگی می کرد و بر روی زمین می نشست در حالی که مشهورترین رهبر شیعه طی هفت قرن گذشته بشمار می رفت و وقتی از دنیا رفت ایرانی ها برای او ضریح ساختند اما شاه و صدام در قصرهای آن چنانی زیستند اما در یک گور وحشتناک جا گرفتند و در تنهایی جان دادند.
پیام حاصل از این مقاله آن است مجد شیعه زوال ناپذیر است شیعیان به اعتقادات خود متعهد و وفادار هستند و می گویند که مورد عنایت خداوند قرار دارند. سید محمد باقر صدر در تاریخ 9/4/1980 اعدام شد و در تاریخ 9/4/2003 بغداد سقوط کرد. شیعیان می گویند این موضوع یک رویداد تصادفی نیست و در آن یک حکمت الهی نهفته است." 52261

کلید واژه ها: پاپ فرانسیس اول - حسن روحانی - واتیکان - خاورمیانه -




سه شنبه 13 بهمن 1394 - 12:53:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن