تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری اراک برابر شیمیدر تهران تن به شکست داد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گزارش تابناک مرکزی ، دیدارهای تیم های بسکتبال شهرداری اراک و شیمیدر تهران در هفته ششم از دور سوم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز در حضور سرمربی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن امام خمینی (ره) اراک برگزار شد.
تیم بسکتبال شهرداری اراک که در مکان پنجم جدول رده بندی قرار داشت از دو دیدار گذشته خود برابر شیمیدر تهران صاحب یک پیروزی و یک شکست شده بود و بنا به قرعه میزبان دیدار سوم لقب گرفته بود.
بوژان بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری اراک در همان دقایق ابتدایی بازی با کسب هفت امتیاز سرمربی شیمیدر را وادار به گرفتن تایم استراحت کرد. در ادامه بازیکنان شهرداری توانستند برتری خود را حفظ کنند تا کوارتر اول با برتری 21 بر 18 تیم شهرداری به پایان برسد.
محمد یوسف وند که سابقه حضور در تیم ملی جوانان بسکتبال جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد بازی را در تایم دوم به سود شیمیدر رقم زد پرتاب های موفق سه امتیازی بازیکنان شیمیدر پاسخ مناسبی از سوی یاران کسایی پور پیدا نکرد و تایم دوم با نتیجه 42 بر 39 به سود شیمیدر به پایان رسید.
مهم ترین اتفاق نیمه دوم این دیدار ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۱۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن