تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص بورس در مرز 73 هزار واحدی-رکورد 6 ماهه آیفکس شکست*


واضح آرشیو وب فارسی:عصر اقتصاد: شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روزدوشنبه بازار سرمایه با یک هزار و 793 واحد رشد به ارتفاع 72 هزار و 912 واحدی رسید.
در پایان معاملات این روز بازار سرمایه تعداد یک هزار و987 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 45 هزار و651 میلیارد ریال در116 هزار نوبت دادوستد شد.
همه شاخص های بورسی امروز مثبت بودند به نحوی که شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) 688 واحد، شاخص کل (هم وزن) 228 واحد، شاخص قیمت (هم وزن) 192 واحد، شاخص آزاد شناور دو هزار و 144 واحد ، شاخص بازار اول هزار و 247 واحد و شاخص بازار دوم سه هزار و 970 واحد رشد کرد.
بیشترین اثر مثبت بر حرکت دماسنج بازار سرمایه نیز توسط نمادهای معاملاتی فارس،پارسان، وغدیر،تاپیکو، رمپنا، جم و فولاد رقم خورد.
** رکورد 6 ماهه آیفکس شکست
در جریان معاملات فرابورس، شاخص با افزایش 2.76 درصدی، پس از 6 ماه در ارتفاع 778 واحدی ایستاد. آخرین باری که شاخص فرابورس این رقم را تجربه کرده بود، یازدهم مردادماه امسال و به میزان 778.34 واحد است.
به دنبال دادوستد 445 میلیون اوراق بهادار در 53 هزار و 573 دفعه، ارزش معاملات فرابورس ایران نیز به رقم یک هزار و 889 ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه عصر اقتصاد ]

دوشنبه ، ۱۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر اقتصاد]
[مشاهده در: www.asre-eqtesad.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن