تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برپایی نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در کردستان
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کردستان از افتتاح نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» همزمان با آغاز دهه فجر در سطح مدارس استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حمید عذیری، با اشاره به نقش پرشور دانش آموزان کردستانی در برگزاری برنامه‌های مناسبتی دهه فجر سال جاری، گفت:چهارمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب، توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی در 100 مدرسه دوره دوم متوسطه کردستان همزمان با آغاز دهه فجر افتتاح می‌شود. وی افزود: در صورتی که نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح شهرستان، برتر شناخته شود به مرحله استانی و در صورت موفقیت در این مرحله، به مرحله کشوری راه خواهد یافت. مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کردستان بیان کرد: غرف‌های نمایشگاه مدرسه انقلاب با عنوان‌های فرمانده من، جنگ خاموش، دفاع آسمانی، بیداری مردم ایران، استکبارستیزی، تهاجم بی صدا، هویت ما، لاله های انقلاب، آگاهی مسلمانان، مردود، زندگی آسمانی و همکلاسی ما برپا شده است. وی ادامه داد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در سطح مدارس، پرچمداری آرمان‌های انقلاب در محیط های دانش آموزی، ایجاد نمایشگاه در مورد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و آشنایی با کارنامه و عملکرد سیاه رژیم پهلوی از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه‌هاست. عذیری، تقویت احساس تعلق قلبی دانش آموزان با امام، انقلاب و شهدا و تقویت روحیه حماسی، بازخوانی سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مقاطع خاص پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و شناخت دستاوردهای علم و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب را از دیگر اهداف نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب برشمرد. مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کردستان در پایان گفت:این اتحادیه در تحقق دو ماموریت تشکیلاتی نیروسازی و جریان‌سازی و فعال‌سازی انجمن‌های اسلامی مدارس به عنوان سنگرهای فکری و فرهنگی در تلاش است.


۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن