تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برابری هدررفت تلفات رانندگی با بودجه عمرانی سه سال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برابری هدررفت تلفات رانندگی با بودجه عمرانی سه سال کشور
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور با بیان اینکه هدررفت تلفات رانندگی با بودجه عمرانی سه سال کشور برابری می کند، آموزش را مهمترین حلال مشکلات جامعه برشمرد.


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از مشهد، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه فاز نخست دوره آموزشی «هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنیم» گفت: آموزش از راهکارهای کم خرج و کم هزینه ای است که می تواند مشکلات موجود را رفع کند. ابراهیم رضایی بابادی با بیان اینکه هر چه اتوبانهای بیشتری ساختیم، آمار حوادث هم رو به فزونی نهاد، افزود: مهمترین مشکل ما در کشور عدم آموزش در همه ابعاد است و اگر دوره های آموزشی در سطوح مختلف و برای اقشار مختلف در سطح گسترده برگزار شود، بسیاری از مشکلات که از ناآگاهی و بی اطلاعی بوجود می آید برطرف خواهد شد. وی تاکید کرد: بودجه هدر رفت تلفات رانندگی برابر با بودجه عمرانی کشور در سه سال پیاپی است و اگر این مساله برای مسئولان کشوری مطرح شود و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور با تاکید نسبت به آن هشدار دهند و توجه دیگر مسئولان را به این موضوع مهم جلب نمایند. مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران همچنین خواستار انعکاس مساله ایمنی و لزوم توجه به تامین آن در پیام نوروزی مقام معظم رهبری شد.


۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن