تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821130197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموریت غیرممکن رئال برای قهرمانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ماموریت غیرممکن رئال برای قهرمانی




17 هفته به انتهای لالیگا باقیمانده و رئال مادرید پس از برتری روز گذشته بارسا مقابل اتلتیکو، با 7 امتیاز اختلاف نسبت به آبی اناری ها در جایگاه سوم قرار دارد.





ورزش سه: 17 هفته به انتهای لالیگا باقیمانده و رئال مادرید پس از برتری روز گذشته بارسا مقابل اتلتیکو، با 7 امتیاز اختلاف نسبت به آبی اناری ها در جایگاه سوم قرار دارد.

رئال مادرید امشب در خانه میزبان اسپانیول است؛ در حالیکه از شروع لالیگا، این اولین بار است که نسبت به تیم صدرنشین 7 امتیاز اختلاف دارد. برد روز گذشته بارسلونا در مقابل اتلتیکو ضربه سختی به رئالی ها بود چون هواداران این تیم امیدوار بودند تا بارسا در این مسابه امتیاز از دست بدهد اما در نهایت چنین نشد.

رئال با برد احتمالی برابر اسپانیول، فاصله را به 4 کاهش خواهد داد اما بارسا هنوز یک بازی عقب افتاده برابر خیخون در پیش دارد. 17 هفته تا پایان لالیگا باقیمانده است و صحبت از 51 امتیازی است که رئال می تواند کسب کند اما نگاهی به آمار کهکشانی ها در فصل جاری نشان می دهد که کسب تمام امتیازات ممکن چیزی نزدیک به محال است.

در واقع ماموریت رئال برای رسیدن به بارسلونا دشوارتر از همیشه است؛ چون همه می دانند که با آمادگی بالای بارسلونا در لالیگا، امتیاز از دست دادن می تواند چه بهای گزافی در پی داشته باشد. رئال مادرید پس از گذشت 21 هفته از لالیگا، در 8 مسابقه لغزش داشته است(5 تساوی و 3 شکست) و هرگز نتوانسته بیش از 4 برد متوالی کسب کند که این از فصل 97-98 بی سابقه بوده است. بطور مثال فصل گذشته رئال در 13 بازی متوالی در لالیگا پیروز شده بود که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

در این فصل رئال تنها یک بار موفق به ثبت 4 برد متوالی شده(بتیس، اسپانیول، گرانادا و بیلبائو) و پس از آن هر بار با سه برد متوالی دچار لغزش شده است که همین مساله سبب شده تا نسبت به بارسلونا 7 امتیاز فاصله امتیازی پیدا کند.

رئالی ها در 17 بازی باقیمانده باید در نوکمپ نیز به میدان بروند و با توجه به شکست 4-0 در بازی رفت، باید حداقل 4 گل به این تیم بزنند تا در صورت برابری امتیازت در پایان فصل، تفاضل گل تعیین کننده قهرمانی شود.

رئال برای اینکه تمام معادلات قهرمانی را برهم زده و بتواند قهرمان لالیگا شود، در ابتدا باید امیدوار باشد بارسا بیش از 7 امتیاز تا پایان فصل از دست بدهد و خود نیز در تمام بازی ها پیروز شود چون بعید است که این تیم بتواند در نوکمپ با اختلاف 4 گل بر بارسلونا پیروز شود. کار رئال از امشب و برابر اسپانیول شروع خواهد شد؛ آیا شاگردان زیدان این ماموریت غیرممکن را به سرانجام خواهند رساند؟






تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن