تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مفتی کل سوریه از برگزاری کنگره مقابله با جریان های تکفیری تقدیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قم - ایرنا - احمد بدر الدین حسون مفتی کل جمهوری عربی سوریه در نامه ای به آیت الله ناصر مکارم شیرازی، از برگزاری کنگره بین المللی مقابله با جریان های تکفیری و مسئولیت علمای اسلام، تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، در این نامه که روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی منتشر شد، خطاب به این مرجع تقلید خاطرنشان شده است: از خداوند متعال می خواهم ما را در هر جایگاهی که باعث افتخار اسلام و مسلمین، وحدت کلمه و جمع شدن صفوف و نزدیک شدن دل های آنها به هم می شود در کنار مقام والا و گرامیتان قرار دهد.
نامه می افزاید: اوقاتی خوش مالامال ازنسیم های عطرآگین و جلوه های ایمانی زلال و روشن را در شهر مقدس قم، در محضر سایه مقام مبارک حضرتعالی و دانشگاه جامع شما که هر خیری را در بر می گیرد و مسجد نورانیتان و سخنان شما که در دل نور امید و رجا را روشن ساخت از نزدیک لمس کردم که موجب سعادت اینجانب است.
احمد بدر الدین حسون یادآورشد: آن همت والای حضرتعالی که در آن آیات محبت و بخشش است و نوری که از روح شما ساطع(تابان) می شود در عقل و روح ما باقی خواهد ماند.
مفتی کل سوریه در این نامه خاطرنشان کرده است: معارف الهی، علوم شرعی و حقایق ایمانی حضرتعالی که باعث هدایت طلبه های راستین علم به سمت و سوی اقتدا به سیره شماست و مناره های آن معراجی برای همه رهروان این مسیر است باعث پایبندی، ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
مفتی کل سوریه از برگزاری کنگره مقابله با جریان های تکفیری تقدیر کرد






یکشنبه ، ۱۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن