تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری تفنگداران آمریکایی نمایش مواظبت از خطوط قرمز بود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران نیروی دریایی به نوعی مواظبت از مرزها و خطوط قرمز را در دستگیری تفنگداران آمریکایی به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرگزاری بسیج ،سردار رسول سنایی راد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مسئولان در همه عرصه ها باید از ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکایی درس بگیرند، اظهار داشت: در این واقعه وقتی تفنگداران دریایی آمریکا به آب های سرزمینی مان تجاوز کردند، مدافعان نیروی دریایی سپاه بلافاصله واکنش نشان دادند؛ این واکنش با رعایت اصول و ضوابط نظامی و حتی انسانی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در مقابل تجاوز دشمن به نمایش گذاشت. در مقابل تجاوز دشمن اقدام بهنگام و متناسب انجام شد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه وقتی بیگانگان از خطوط قرمز تجاوز کردند، نیروهای ما دست روی دست نگذاشتند، افزود: آنها به نوعی مواظبت از مرزها و خطوط قرمز را در این واقعه به نمایش گذاشتند. آنها همراه با اقتدار و بسیار عاقلانه و حکیمانه هیچ بهانه ای به دست دشمن ندادند و توانستند از مرزها و خطوط قرمز ما حفاظت کنند.
سنایی راد ادامه داد: وقتی در همه زمینه ها آمادگی و هوشیاری وجود داشته باشد، می توانیم بدون بهانه دادن به دست دیگران، از منافع ملی و مصالح نظام دفاع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اینکه حضرت آقا می ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

یکشنبه ، ۱۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن