تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820890054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه بودجه سال ۹۵ توسط شهردار محمدیه در صحن شورا ارائه شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
لایحه بودجه سال ۹۵ توسط شهردار محمدیه در صحن شورا ارائه شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3038397 - یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
استانها > قزوین

قزوین- شهردار محمدیه لایحه بودجه ۴۶۷ میلیارد ریالی سال آینده را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهزاد پور شهردار محمدیه ظهر شنبه با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لایحه بودجه سال ۹۵ را تقدیم شورای اسلامی کرد. حسین بهزاد پور پس از تقدیم لایحه بودجه سال آینده با بیان ویژگی های آن اظهارداشت: از كل مبلغ بودجه سال ۹۵ مبلغ ۳۲۲ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال به بخش عمرانی اختصاص داده شده است و مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال نیز به بخش جاری تخصیص یافته است كه با این احتساب ۷۰ درصد بودجه به بخش عمرانی و ۳۰ درصد به بخش جاری اختصاص داده شده است. شهردار محمدیه در ادامه با تاكید بر اجرای برنامه چشم‌انداز ۵ ساله شهر محمدیه اولویت برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تكمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و احداث پروژه‌های اساسی شهر دانست و خاطرنشان كرد: اجرای پل دوم امام علی(ع) اتصال شهر محمدیه به ناحیه شهری مهرگان و همچنین تكمیل پارک ۱۰ هكتاری «پارک شهر» محمدیه و پارک ۲۲ هكتاری «پارک بهشت» مهرگان از اقدامات مهم شهرداری در سال آینده خواهد بود. وی افزود: تكمیل دارالقرآن، مصلی شهر، تكمیل بلوار امام علی(ع) و اتصال آن به جاده قدیم و ساخت ساختمان دادگستری، آسفالت معابر، رسیدگی به محلات از دیگر اولویت‌های عمرانی بودجه شهرداری محمدیه است. بهزادپور بیان کرد: پیگیری تكمیل پروژه‌های مشاركتی تجاری شهر از مهمترین موضوعات برنامه مدیریت شهری است.

در ادامه این جلسه، علی كاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اظهار كرد: شورا تعامل خوبی با مدیریت شهری در پیشبرد اهداف بلند برنامه‌های شهری دارد و در خصوص تهیه و تدوین بودجه سال ۱۳۹۵ همراهی خوبی با مجموعه مدیریت شهری داشت. وی ادامه داد: اولویت اصلی شورا در بودجه سال جدید تكمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین توجه به نیازهای اصلی و اساسی شهروندان است. رئیس شورای شهر محمدیه، مشاركت مردم را در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری مهم دانست و افزود: شهروندان شهر محمدیه با همراهی و همسویی خود با مدیران و مجموعه‌هایی غیر ازشورا و شهرداری، نقش سازنده‌ای در سازندگی شهر داشته و خواهند داشت. رئیس شورای شهر محمدیه، در پایان از شهروندان خواست با پرداخت به موقع عوارض، مسئولین را در ایجاد شهری پویا و بانشاط یاری كنند.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن