تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سوی بنیاد ایران‌شناسی انجام گرفت اثر هنرمند گلپایگانی جزو 10 اثر برگزیده جشنواره عکس ایران‌شناسی + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از سوی بنیاد ایران‌شناسی انجام گرفت
اثر هنرمند گلپایگانی جزو 10 اثر برگزیده جشنواره عکس ایران‌شناسی + عکس
اثر محمد حسین ماهری عکاس و پژوهشگر میراث فرهنگی و صنایع‌دستی جزو 10 اثر برگزیده پنجمین جشنواره عکس ایران‌شناسی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: اثر هنرمند گلپایگانی جزو 10 اثر برگزیده جشنواره عکس ایران‌شناسی + عکس



به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدحسین ماهری هنرمند جوان گلپایگانی است که پروژه بزرگ مستند‌نگاری عکس گلپایگان را از سه سال پیش و با هزینه شخصی در موضوعات میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مردم‌شناسی، طبیعت، روستاها، معماری آغاز کرده و تاکنون 5 هزار عکس از آثار وی ثبت‌ شده است. این پژوهشگر میراث فرهنگی و صنایع‌دستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان گفت: هرسال به همت بنیاد ایران‌شناسی آثار برگزیده عکاسان کشور در نمایشگاه عکس ایران‌شناسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. وی گفت: امسال برای پنجمین جشنواره عکس ایران‌شناسی 6 هزار و 229 عکس از 768 عکاس کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که یکی از آثار من که از کهن‌ترین کارگاه آهنگری در شهر تاریخی گوگد گلپایگان به ثبت رسیده است جزو 10 اثر برتر پنجمین جشنواره عکس ایران‌شناسی انتخاب شد.

ماهری با بیان اینکه داوری این جشنواره در دو مرحله صورت گرفته است تصریح کرد: در مرحله اول تعداد 80 عکس از 60 عکاس انتخاب شد و در مرحله دوم از این 80 اثر، 10 اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شدند. این پژوهشگر میراث فرهنگی و صنایع‌دستی با بیان اینکه سال گذشته نیز در این جشنواره شرکت کردم، خاطر نشان کرد: سال گذشته عکسی که از مسجد جامع و مناره سلجوقی گلپایگان گرفته بودم در بخش نمایشگاهی در نمایشگاه عکس ایران‌شناسی به همراه 79 عکس برگزیده انتخاب و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. ماهری گفت: در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره عکس ایران‌شناسی که در دهه فجر برگزار می‌شود، از عکاسان برگزیده در این جشنواره تجلیل خواهد شد.

94/11/11 - 14:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن