تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798703283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمت اله حافظی:افزایش سقف بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران به صلاح نیست/ منابع بودجه ناپایدار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رحمت اله حافظی:افزایش سقف بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران به صلاح نیست/ منابع بودجه ناپایدار است جامعه > شهری - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران درباره سیاست های تدوین بودجه سال آتی شهرداری تهران، گفت: طبق این مصوبه قرار بود هیچ تبصره فاقد کدپروژه در لایحه بودجه سال 95 اعمال نشود که متاسفانه در لایحه ارسالی 11 هزار میلیارد تومان تبصره فاقد کدپروژه وجود دارد که باید حذف شود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران، با بیان اینکه مقایسه بودجه شهرداری تهران با بودجه دولت، صحیح نیست، گفت: منابع تامین بودجه شهرداری از محل فروش تراکم، تغییر کاربری و استقراض از بانک ها است و افزایش سقف بودجه با منابع ناپایدار در شرایط کنونی به صلاح نیست.

او با بیان اینکه بر اساس سیاست های مصوب در تدوین بودجه سال آتی شهر تهران، قرار شد که تبصره های فاقد کدپروژه در لایجه بودجه سال 95 به طور کامل حذف شود، تاکید کرد: متاسفانه همچنان تبصره های فاقد کدپروژه در لایحه بودجه سال 95 وجود دارد اما بر اساس سیاست های مصوب و ابلاغ شده حتی یک مورد از تبصره های فاقد کدپروژه قابل پذیرش نیست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه 11 هزار میلیارد تومان در تبصره های فاقد کدپروژه است، تأکید کرد: لایحه بودجه شهرداری 18 هزار و 700 میلیارد تومان است که با لحاظ کردن تبصره ها به 30 هزار میلیارد افزایش می یابد، انتظار داریم  تمامی تبصره های فاقد کدپروژه به استثنای تبصره های نظارتی حذف شود.

حافظی با اشاره به اینکه منابع شهرداری از محل درآمدها، دارایی های سرمایه ای و دارایی های مالی است، گفت: در لایحه درآمدهای شهرداری 7 هزار و 423 میلیارد تومان است که از این میزان 4 هزار و 750 میلیارد تومان آن درآمد پایدار است.

او با بیان اینکه دارایی های سرمایه ای در سال 94 مبلغ 7 هزار و 900 میلیارد بوده که برای سال 95 به 10 هزار میلیارد تومان افزایش داده شده است، اعلام کرد: دارایی های مالی که عمدتا استقراض از بانک ها و وصول مطالبات است، هزار و 290 میلیارد تومان پیش بینی شده است. 

حافظی گفت: کمیسیون سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد دارد که تمامی تبصره های فاقد کد پروژه حذف شود مگر اینکه شورا اعلام کند، اشتباه کردیم و مصوبه قبلی خود را لغو شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه خوش بین بودن به آینده بسیار خوب است و اگر درآمدها محقق شد می توان در قالب یک تبصره  نسبت به پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران، مردم و بانک ها از محل مازاد درآمدها اقدام کرد، گفت: در زمان تعیین برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران برای افزایش سالانه بودجه شهرداری، بهای نفت 70 دلار بود و امروز قیمت آن به زیر 30 دلار کاهش یافته که بر اقتصاد کلان کشور از جمله ساخت و ساز تاثیرگذار است، از این رو باید بودجه انقباضی بسته شود.

او درباره پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره رقم بودجه سال آینده شهرداری تهران، گفت: درآمدها شهرداری تهران در سال آینده به 7هزار و 400 میلیارد تومان ، دارایی های سرمایه ای از 10 هزار میلیارد تومان به 7 هزار و 200 میلیارد تومان و دارایی های مالی از هزار و 290 میلیارد تومان به هزار و 92 میلیارد تومان کاهش یابد. بر این اساس پیشنهاد می شود که بودجه سال آینده شهرداری تهران 16 هزار میلیارد تومان پیش بینی شود.

حافظی درباره جذب سرمایه گذاری خارجی نیز گفت: با پیش بینی لازم در تبصره های بودجه شرایطی فراهم شود که در صورت وجود سرمایه گذار خارجی امکان استفاده از این فرصت فراهم شود. 

۴۲۲۳۶






کلید واژه ها: بودجه سال 1395 - شورای شهر تهران - شهرداری تهران -




یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:02:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن