تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803122818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول ستاد مرکزی دهه فجر: سخنران مراسم 12 بهمن حجت‌الاسلام رئیسی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مسئول ستاد مرکزی دهه فجر: سخنران مراسم 12 بهمن حجت‌الاسلام رئیسی خواهد بود
مسئول کمیته مراسم ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مراسم رسمی آغاز جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هم زمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به میهن رأس ساعت 9 و 33 دقیقه صبح فردا با حضور امت امام، خانواده معظم شهدا و مسئولان در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
به گزارش نامه نیوز، نشست خبری محسن صباغ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (یکشنبه) 11 بهمن ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.


صباغ در این نشست با بیان اینکه بهمن ماه یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) در برابر استبداد و طاغوت مبارزه کند، گفت: ملت ایران توانستند در مقابل استبداد و طاغوت فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کرده و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی به منصه ظهور برساند.


صباغ با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست انقلاب اسلامی ایران قبل از اینکه یک انقلاب سیاسی باشد، یک انقلاب فرهنگی و برای احیای ارزش‌های دینی بوده است،‌ خاطرنشان کرد: رژیم منحوس پهلوی با تکیه بر دو عنصر غربزدگی و خدمت گرفتن برخی از عناصر فرهنگی ایران قبل از اسلام تلاش زیادی را در خصوص از بین بردن ارزش‌های دینی و اعتقادی از جامعه عمیقا مذهبی ایران داشت چرا که می‌دانست اعتقاد به اسلام و موازین و ارزش‌های آن نه تنها برای آن زمان بلکه برای تمام نسل‌ها الگو و سرمشقی الهی و جهانی است که همین طور هم بود و امام عظیم‌الشان با حضور خود اسلام را زنده و به آن تجدید حیات بخشید.


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی محققا یک انقلاب دینی، ضداستکباری که با اتحاد و همدلی مردم و تبعیت مردم از امام راحل و عظیم‌الشان و مقام معظم رهبری توانسته است تمامی فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده خود را خنثی کند.


صباغ خاطرنشان کرد: نهضتی که امام خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود توانست غبار را از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنماید و به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان انقلاب امام خمینی شناخته شده است.


مسئول کمیته مراسم ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام خمینی بدون اتکا به شرق و غرب نهضتی را شروع کرد، تصریح کرد: امام با اتکا بر قدرت لایزال الهی و مدد گرفتن از ائمه معصومین و با تکیه بر مردم و پشتیبانی آنان و بدون وعده‌های مادی این انقلاب را رهبری کرد و به پیروزی رساند.


وی ادامه داد: به رغم توطئه‌های فراوان داخلی و خارجی مردم سی و هفتمین سالگرد انقلاب خود را جشن می‌گیرند و مسلما این انقلاب با حضور فهیمانه مردم بابصیرت و با تبعیت از ولی فقیه زمان تا ظهور حضرت مهدی (عج) پایدار خواهد ماند و هیچ ابرقدرتی توانایی مقابله با این امت اسلامی را نخواهد داشت.


صباغ وجود امام(ره) را برای ملت ایران عطیه‌ای الهی، آیه رحمت و تجلی لطف خدا دانست و خاطرنشان کرد: وجود امام برای ملت ایران برای تحقق آرزوی دیرینه و تاریخی مردم مسلمان ایران بود که در عصر جاهلیت مدرن با ارائه الگویی جدید از شکل‌گیری قدرت سیاسی و مدیریت جامعه بر اساس اصول و ارزش‌های سرچشمه گرفته از مبانی اسلام، پیشاهنگ معرفی صراط مستقیم و اسلام ناب محمدی به جهانیان شدند.


مسئول کمیته مراسم ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی نام و یاد امام راحل را زینت‌بخش یوم‌الله 12 بهمن دانست و خاطرنشان کرد: پیوند ناگسستنی میان این دو وجود دارد و رخداد 12 بهمن ماه نشأت گرفته از منبعی الهی و عامل تغییر مسیر تاریخی ملت ایران در جهتی متضاد با شرایط حاکم و نقطه اتکایی برای متحد شدن دل‌ها و دمیدن شور و همتی تازه در کالبد مردم است.


وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در 12 بهمن ماه مطلع فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور یوم‌الهی است که به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان ولادت امامت در کشور شناخته می‌شود.


صباغ ادامه داد: دهه فجر فرصت بازنگری در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها است و این دهه در تاریخ ایران اسلامی نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به شمار می‌آورد که امیدواریم انشاءالله امسال هم مراسمی با شکوه و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته با حضور گسترده امت همیشه در صحنه داشته باشیم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشریح مراسم یوم‌الله 12 بهمن گفت: مراسم رسمی آغازین جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هم زمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به میهن اسلامی رأس ساعت 9 و 33 دقیقه صبح فردا با حضور امت امام، اقشار مردم،‌خانواده معظم شهیدان و ایثارگران و مسئولان محترم لشکری و کشوری در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی داستان کل کشور خواهد بود.




منبع: فارس


۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن