تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813029356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزندان شهدا الگوی جوانان جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرزندان شهدا الگوی جوانان جامعه هستند استان‌ها > لرستان - فرماندار پلدختر گفت: فرزندان شهدا یادگاران گرانقدر شهدا می باشند که وظیفه خطیری را از پدران خود به ارث برده و بر دوش دارند که باید این مهم را به ثمر برسانند و آنان الگوی جوانان جامعه هستند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین درپلدختر ، نورالدین درمنان در دیدار با فرزندان شاهد شهرستان پلدختر افزود:انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد مردم بعد از قیام ها و تظاهرات زیاد مردم علیه رژیم ستمشاهی برپاشد و خون های زیادی در این راه ریخته شد سرانجام در دهه فجر به پیروزی رسید.
وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب، دشمن از پا ننشست و سعی کرد که با توطئه های گوناگون این انقلاب نوپا را از بین ببرد و در این راه بعضی از سازندگان انقلاب را ترور کردند .
وی افزود: دشمنان فکر می کردند که با این حرکات و ترورها و توطئه ها می توانند انقلاب را ساقط کنند اما هر توطئه و تروری از سوی دشمنان داخلی و خارجی صورت می گرفت بر اتحاد و همبستگی ملت و استحکام این انقلاب افزوده می شد .
فرماندار پلدختر گفت: هم اکنون با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ایران، هنوز با توطئه های مختلف و گوناگون دشمنان روبرو هستیم اما این نظام با توکل به خداو اتحاد و همدلی مردم همچنان به راه خود با صلابت ادامه می دهد .
درمنان افزود: یکی از توطئه های دشمنان بعد از انقلاب تحمیل و راه اندازی هشت سال جنگ همه دنیا علیه کشور ما برخاست و این در حالی صورت گرفت که انقلاب ما، انقلابی نوپا بود و این جنگ موجب شد که جوانان زیادی را از دست بدهیم و با وجود فشار زیاد دشمن این جنگ با پیروزی ایران به پایان رسید.
وی با بیان این که تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت همواره اولویت اصلی دشمنان نظام است افزود:امروزدشمنان اسلام و انقلاب از رویارویی مستقیم با کشور ایران در هراس هستند با رهبری مقام معظم رهبری و همت بلند دولت و ملت ایران باعث شده که هم اکنون به قله های پیشرفت و ترقی در زمینه های مختلف برسد .
فرماندار پلدختر گفت: شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهمی دارند و هنوز یاد و خاطره آنان و روح جوانمردی که داشتند در برنامه ها و اهداف آرمانی انقلاب موج می زند .
درمنان با مثبت خواندن دیدارهای مسوولان با فرزندان معظم شاهد، ایثارگران و جانبازان افزود:خانواده معظم شهدا به گردن ما حق زیادی دارند و با این دیدارها می توان بخشی از مشکلات و دغدغه هایی که مطرح می شود نسبت به رفع و پیگری آنها اقدام کرد .
وی با بیان این که همه ما وامدار رشادت های غیور مردان دوران دفاع مقدس هستیم گفت: اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان در خدمت خانواده معظم شهدا هستم و آماده ام که از پیشنهادهای شما جهت پیشرفت شهرستان استفاده کنم .
احمد لرستانی فرزند شهید امر علی لرستانی در ابتدای این دیدار به نمایندگی از دیگر فرزندان شهید شهرستان پلدخترگفت: بزرگترین افتخار ما از بدو تولد فرزند شهید بودن ما است و امیدواریم این نشست مقدمه ای برای نشست های بعدی با همه فرزندان شهید شهرستان باشد .
وی افزود: با توجه به این که انتخابات در شهرستان پلدختر بر اساس طایفه گرایی است ،انتخابات در این شهرستان سالم و با آرامش کامل مردم برگزار شود .
وی گفت: ترتیبی اتخاذ شود که در جلسه های شورای اداری شهرستان پلدختر، یکی از فرزندان شهید شرکت کرده و به نمایندگی از سایر فرزندان شهدا مسایل و مشکلات خود را بیان کند .
وی پیشنهاد کرد که به صورت مستمر و ماهانه فرزندان شهدای شهرستان با فرماندار پلدختر جلسه ای داشته تا فرزندان شهدا بتوانند نقطه نظرات و مسایل ومشکلات خود را بیان کنند .
لرستانی افزود: در شهرستان پلدختر، فرزندان شاهد زیادی با مدرک تحصیلی بالا از جمله دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس بیکار وجود دارد که در این جلسه این موضوع مهم مورد بررسی قرار گیرد و مدیران شهرستان با فرزندان شاهد برخورد خوبی داشته و پای درددل آنها بنشینند .
فرزند شهید امرعلی لرستان تصریح کرد: رسیدگی به جاده شهدای گمنام شهر پلدختر و ساماندهی این یادمان صورت گیرد زیرا در حال حاضر چهره خوبی نداشته و فاقد فضای سبز ، نماز خانه و وضو خانه است که این در شان شهدا نمی باشد .
لرستانی به گلزار شهدای پلدختر اشاره کرد و گفت: گلزار شهدا شهر پلدختر ساماندهی نشده و این جای تاسف دارد و باید گفت که در این رابطه به شهدا بی حرمتی شده و این گلزار فاقد وضوخانه و سرویس بهداشتی است که البته این موضوع باید در شهر و روستا پیگیری و به آن رسیدگی شود اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




یکشنبه 11 بهمن 1394 - 12:22:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن