تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی‌های پیاپی آلکمار با درخشش جهانبخش


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیروزی‌های پیاپی آلکمار با درخشش جهانبخش
در بازی هفته بیست و یکم لیگ هلند، آلکمار توانست با درخشش ستاره ایرانی خود، با سه گل تیم نایمخن را در هم بشکند و دو پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های آلکمار و نایمخن از ساعت 23:15 در حالی به میزبانی نایمخن آغاز شد که ستاره دو فصل گذشته این تیم، این روزها در ترکیب آلکمار می‌درخشد و در این دیدار نیز از ابتدا در میدان حاضر بود.

در این بازی تیم مهمان که در بازی‌های اخیر، حریفان را قلع‌وقمع می‌کند خیلی زود توانست به گل اول بازی دست پیدا کند، در اولین دقیقه بازی، هنریکسن روی پاس دوس سانتوز سوزا ین گل را به ثمر رساند.

در ادامه نیز نوبت هنرنمایی مهاجم ایرانی آلکمار بود تا بازی‌های خوب خود در هفته‌های اخیر را تکمیل کند، علی‌رضا جهانبخش که گویی با حضور در استادیوم خاطره‌انگیز خود، قصد هنرنمایی داشت در دقیقه پانزدهم این بازی و روی پاس هنریکسن، با ضربه‌ای تماشایی گل دوم را وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

او که در دقیقه 45 بازی از داور میدان یک کارت زرد دریافت کرد تا دقیقه 69 نیز در میدان حضور داشت، یعنی تا زمانی که بازی هنوز با دو گل به سود آلکمار ادامه داشت، اما پس از خروج جهانبخش این تیم یک‌بار دیگر نیز اقدام به گل زنی کرد تا شکست حریف را سنگین‌تر کند، آن‌ها در دقیقه 72 توسط گارسیا که به‌جای علی‌رضا به میدان آمده بود توانستند به گل سوم این بازی دست پیدا کنند.

جهانبخش که برای این دیدار انگیزه ویژه‌ای داشت بهترین شوت‌زن بازی نیز انتخاب شد، او در حضور 69 دقیقه‌ای خود چهار شوت را روانه دروازه نایمخن کرد و هر چهار ضربه او درون چهارچوب قرار داشت و یکی از آن‌ها نیز به گل دوم آلکمار بدل شد.

درنهایت آلکمار با این پیروزی توانست با صعودی دو پله‌ای خود را 31 امتیازی ببیند و در رده هشتم جدول رده‌بندی ببیند. نکته جالب درباره نتایج اخیر این تیم اینکه، این پیروزی، چهارمین برد پیاپی آلکماری ها در لیگ هلند محسوب می‌شود، آن‌ها این پیروزی سه بر صفر را بعد از بردهای یک ‌بر صفر مقابل رودا، چهار بر دو مقابل فاینورد و سه بر یک مقابل کامبور به دست آوردند.


07:50  1394/11/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن