تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشن های فجر انقلاب توسط مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری جشن های فجر انقلاب توسط مردم قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: جشن های مردمی دهه فجر باید توسط خود مردم برگزار شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ بهمن ساعت 07:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، جعفر رئیسیان زاده صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر که در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی سازمان در برگزاری جشن های دهه مبارک فجر فعال کردن اقشار مختلف مردم در برگزاری این جشن ها می باشد به طوری که خود مردم برگزار کننده جشن های دهه فجر باشند.
وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات سازمان در جهت برگزاری هر چه بهتر جشن های دهه فجر ، توجه به محتوای برنامه های دهه فجر می باشد وکارشناسان ما بر روی متن تمامی سرود ها و نمایش هایی که قرار است در دهه فجر اجرا شود کار کرده اند.
رئیسیان زاده افزود: از دیگر اقدامات سازمان در جهت برگزاری جشن های دهه فجر، بحث استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگی شهر و توجه ویژه به مخاطبین می باشد به طوری که برای تمامی گروه های سنی برنامه های متنوعی برگزار شود.
قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد عنوان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر دهه مبارک فجر توسط سازمان 14 دسته برنامه پیش بینی شده که اجرا خواهد شد.
رئیسیان زاده اظهار کرد: جشنواره هنری زنگ انقلاب یکی از 14 برنامه ای است که توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با مشارکت اداره آموزش و پرورش مشهد برای دانش آموزان مدارس سراسر شهر در دو مقطع دبستان و دبیرستان برگزار می شود.
وی بیان کرد: ارائه خدمات و اهدا بسته های فرهنگی به مساجد و تشکل های سطح شهر تحت عنوان اهدا بسته های فضا آرایی، اعزام راویان انقلاب، اعزام مبلغین مذهبی، اهدا کلیپ ها و فیلم های مستند با موضوعات مختلف، اعزام گروه سرود، اجرای تئاتر دیجیتال و اهدا اقلام نور افشانی از جمله این خدمات می باشد.
رئیسیان زاده عنوان کرد: برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در مراکز فرهنگی سازمان به مدت 10 شب برای مخاطبین مختلف و قشرهای متفاوت جامعه به همراه خانواده های آنها.
وی در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در یرگزاری جشن های دهه مبارک فجر، برنامه تقدیر و تشکر از زندانیان سیاسی دوران انقلاب می باشد که تا کنون 20 نفر از این افراد شناسایی شده اند تا اینکه از آنها در این همایش تقدیر شود.
قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد اظهار کرد: اجرای مراسم نور افشانی در 213 مورد از مساجد و تشکل های مذهبی در سراسر شهر در زمان اجرای مراسم گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن یکی دیگر از اقدامات سازمان می باشد.
رئیسیان زاده بیان کرد: اجرای بیش از 7 جشن محوری ویژه بازدید کنندگان  در 15 ایستگاه سازمان در نمایشگاه بین المللی به مناسبت دهه مبارک فجر یکی دیگر از 14 برنامه سازمان می باشد.
وی عنوان کرد: از دیگر برنامه های سازمان در دهه فجر اجرای فعالیت های محیطی و خیابانی تحت عنوان پاتوق های انقلاب می باشد که قرار است گروه های سرود و تئاتر در مناطق پر تردد شهر حضور یابند و به اجرای برنامه بپردازند.
رئیسیان زاده در ادامه افزود: اجرای 7 جشن محوری با کمک مجموعه های مردمی در مناطق حاشیه ای شهر از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در راستای جشن های دهه مبارک فجر می باشد.
وی اظهار کرد: برنامه چله های انقلاب ویژه فعالین فرهنگی با دعوت از چهره های ملی و استانی در فرهنگ سرای غدیر که 10 شب پایانی آن با حضور میهمانان ملی برگزار می شود هم از دیگر برنامه های سازمان برای دهه مبارک فجر می باشد.
رئیسیان زاده بیان کرد: فضا سازی شهری به وسیله پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران، حمایت از برنامه های مردمی 12 بهمن و 22 بهمن و احداث قرفه های فرهنگی ویژه، اعطای نشان مردمی استقلال در دو سطح علمی و اقتصادی، اجرای مسابقه دومینوی انقلاب  با محور شعار های گرامیداشت انقلاب اسلامی ویژه دانشگاهیان و تیم های برتر این رشته، اجرای جشنواره غنچه های امید در بیش از 100 مهد کودک و بحث رونمایی از 12 محصول فرهنگی از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به مناسبت دهه مبارک فجر می باشد.
وی در پایان افزود: مبلغ پیش بینی شده ما برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر چیزی در حدود 700 میلیون تومان می باشد که امکان دارد تا مبلغ یک میلیارد تومان هم افزایش پیدا نماید.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن