تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد سپاه با خواسته امريكا درباره توان موشكي «تهاجمي» است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برخورد سپاه با خواسته امريكا درباره توان موشكي «تهاجمي» است
امروز موضوع تحريم موشكي را مطرح مي‌كنند و انتظار عقب‌نشيني ما را دارند اما برخورد سپاه پاسداران با اين خواسته امريكا تهاجمي خواهد بود.
به گزارش مهر، سردار اميرعلي حاجي‌زاده، فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مراسم يادواره شهداي مدافع حرم منطقه ۹ كه در دانشگاه شهيد ستاري برگزار شد، گفت: در دهه دوم و سوم بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در بين برخي فرماندهان و مسئولان انقلاب ابهام و دغدغه جدي وجود داشت كه سرنوشت انقلاب چه خواهد بود، آن هم در حالي كه نسل جديد نه انقلاب را ديده‌اند و نه هشت سال دفاع مقدس را.  وي ادامه داد: در آن دوره چندين بار از رهبر معظم انقلاب شنيديم كه «نسل امروز اگر از جوانان دهه اول بهتر نباشند كمتر نيستند» و امروز نيز با توجه به حوادث پيرامون در اين موضوع به يقين رسيديم.
سردار حاجي‌زاده با اشاره به شهيد مدافع حرم محمدخاني (شهيد عمار) گفت: از سردار حاج قاسم سليماني در رابطه با اين شهيد شنيدم كه گفته بود من فرماندهان زيادي را تجربه كرده‌ام اما حاج عمار با همه آنان متفاوت بود چرا كه جسارت و شهامت و مديريت اين شهيد مثال‌زدني است.
فرمانده هوافضاي سپاه با بيان اينكه جوانان امروز از جوانان دهه‌هاي گذشته سبقت گرفته‌اند، افزود: وقتي از از يگان‌هاي نيرو بازديد مي‌كنيم مي‌بينيم كه همه اين جوانان عاشق دفاع از انقلاب هستند. وي در رابطه با انتظارهاي شهدا از ما گفت: آنچه كه در وصيت‌نامه‌هاي اين شهدا مي‌خوانيم مبني بر دفاع از انقلاب و تبعيت از رهبري است و با وصيت‌نامه‌هاي شهداي سال‌هاي ۵۹ و ۶۰ فرقي نمي‌كند. سردار حاجي‌زاده در ادامه با طرح اين سؤال كه «آيا دشمن دست از دشمني‌اش با انقلاب اسلامي ايران برداشته»، اظهار داشت: دشمنان ما به خصوص امريكا مي‌گويند كه همه گزينه‌ها روي ميز است و آنها هنوز هم موضوعاتي نظير امنيت كشور، فرهنگ و اقتصاد ما را هدف گرفته‌اند، چراكه با اصل نظام مشكل دارند و مشكل آنان فقط هسته‌اي نيست.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب پس از مذاكرات هسته‌اي فرمودند كه مشكلات امريكايي‌ها با ما هسته‌اي نيست و بعد از آن به دنبال موضوعات موشكي و چيزهاي ديگر مي‌روند و امروز مي‌بينيم كه اين پيش بيني ايشان صحيح بود. وي با اشاره به اينكه اگر به دنبال دنيا و آخرتمان هستيم، بايد از رهبرمان تبعيت كنيم و راهي غيراز آن نداريم، افزود: رئيس جمهور منتخب مصر كسي بود كه هرچه امريكايي‌ها خواسته بودند پذيرفت اما امروز حكم اعدام برايش بريدند و او را محكوم مي‌كنند.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با بيان اينكه با كوتاه آمدن و عقب نشيني در برابر دشمن چيزي درست نخواهد شد، خاطرنشان كرد: امروز موضوع تحريم موشكي را مطرح مي‌كنند و انتظار عقب نشيني ما را دارند، اما برخورد سپاه پاسداران با اين خواسته امريكا تهاجمي خواهد بود. سردار حاجي‌زاده تصريح كرد: ما فعاليت‌هاي خود را مضاعف كرديم و خواسته امريكايي‌ها در كشور نتيجه عكس داشته است. وي در اين رابطه با تاكيد بر اينكه هيچ وقت به امريكا اعتماد نداريم، گفت: همان طور كه امام راحل فرمودند، رابطه بين ايران و امريكا رابطه گرگ و ميش است و ما هم هيچ‌گاه اجازه اين ارتباط را نمي‌دهيم و اين ارتباط برقرار نخواهد شد.
سردار حاجي‌زاده با بيان اينكه دست‌نشانده‌هاي امريكا با پول‌هاي سعودي دنبال ناامن كردن كشور هستند، خاطرنشان كرد: ما به شما قول مي‌دهيم كه آنها كاري را پيش نخواهند برد ولي آنچه كه موجب نگراني دوستداران نظام شده، مسئله نفوذ و فريب است، چراكه امروز دشمن روي برخي از مسئولان مشغول كار است، هرچند مردم پاسخ اين اقدامات را در انتخابات خواهند داد. وي در باره انتخابات آ‌تي گفت: نيروهاي انقلابي را بر مسند مسئوليت‌هايي در مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري انتخاب كنيد، چراكه نيروهاي انقلابي مي‌توانند از اين نظام و انقلاب دفاع كنند. سردار حاجي‌زاده افزود: ما در مقابل اقداماتي كه در گوشه و كنار در حال انجام است آستانه صبري داريم و فعلاً مأمور هستيم كه با مسائل صبورانه رفتار كنيم ولي آ‌نجا كه با اساس نظام و انقلاب اسلامي برخورد داشته باشد، عكس‌ العمل‌مان محافظه‌كارانه نخواهد بود و ما بر سر آن چيزي كه ۲۰۰ هزار براي آن شهيد داديم، معامله نخواهيم كرد. وي در پايان با بيان اينكه امروز سپاه و بسيج از هر زماني قوي‌تر هستند و اين حركت به صورت تصاعدي ادامه دارد، خاطرنشان كرد: سپاه به وظيفه خود آ‌شنا است و با بصيرت اجازه هيچ عملي را به دشمنان نخواهد داد و خواسته ما از امت حزب‌الله نيز اين است كه همگي وحدت و انسجام خود را حفظ كنيم.


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن