تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820888758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوشته موسویان در نیویورک تایمز: رموز تعامل با ایران چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: سرویس سیاسی پایتخت ، به گزارش صدای ایران ، سیدحسین موسویان معاون پیشین سیاست خارجی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، طی یادداشتینیویورک تایمز نوشت: نیکلاس برنز معاون وزیر خارجه سابق امریکا در مقاله مننتشره مورخ 19 ژانویه مجله نیویورک تایمز تحت عنوان "باتهران صحبت کنید اما محکم"،از اوباما و جانشین آتی وی به عنوان رئیس جمهوری خواست یک موازنه در مورد ایران بیابد که در " حد فاصل همکاری در مورد مسائل هسته ای و بازدارندگی ایران از سیاستهای تجاوزکارانه" باشد. نتیجه این است که برای اطمینان از اینکه ایران به تعهداتش عمل خواهد کرد، بازگشت به استراتژی فشار است.
آقای برنز درست می گوید که ایران کشور تک صدایی نیست. جناح هایی در ایران مخالف برجام بودند زیرا اعتقاد داشتند که ایران امتیازات زیادی داده است و به آمریکا هم نمیشود اعتماد کرد که به تعهداتش پایبند باشد. بیش از دویست سال است که حاکمیت ، استقلال و یکپارچگی ایران مورد تهدید قدرت های جهانی و مناقشات منطقه ای قرار گرفته و این امر ، ایرانیان را در مقابل اشغالگری یا تسلیم شدن مقاوم بار آورده است. 
توافق هسته ای حاصل تنها بدین خاطر حاصل ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پایتخت ]
نوشته موسویان در نیویورک تایمز: رموز تعامل با ایران چیست؟






شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن